janken Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg ønsker å høre erfaringer med de 4 forskjellige tastaurene. Det jeg er ute etter er comfort. Tastene bør ikke være høge og tunge å trykke ned. Tastaturet skal heller ikke påføre meg hørselskade hver gang jeg trykker en tast. -Ruwido PC-Infraboard Tastatur -Memorex RF5700 Keyboard -MX5500RF RF Multimedia Bundle -Logitech Cordless Desktop Optical Kjempetakk til alle som svarer <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: janken på 2002-08-31 05:04 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: janken på 2002-08-31 05:36 ] Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg bruker selv et logitech optical desktop pro tastatur. Er veldig komfortabelt, i forhold til det gamle standard keytronic tastaturet mitt. Det er lydløse knapper (omtrent i alle fall). Musa er den mest komfortable jeg har prøvd, bedre enn intellimouse 3.0 . Men du er avhengig av og ha skikkelige batteri, rekkevidden med medfølgende batteri og handelslags batteri (duracellpanasonic,osv) er rekkevidden ca 20m hjemme hos meg, og da er det to vegger med lukkede dører imellom mottaker og tastatur. Men når jeg kjøpte en pakke med biltema batterier sank rekkevidden til ca 1m og da måtte jeg holde tastaturet skått oppover. Uansett, så anbefaler jeg logitech optical desktop pro på det varmeste. Men så har jeg jo ikke prøvd de to andre du har listet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå