Zanto Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hei. Får følgende feilmelding når jeg prøver å patche BF2 med nyeste patch. Har nok av plass på harddisken, 40 GB, så noe må være ekstremt feil her. Bildet er under; Hva kan være feil? Endret 25. november 2005 av Zanto Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sikker på at du har 3gb på disk c? Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Nei, ikke på disk C. På C ligger Windows. Alle spill, inkludert Battlefield 2, er installert på D. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Stemmer sikkert det, men det MÅ være 3gb ledig plass på os-disken for å innstallere den. Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Are you freakin' kiddin' me? Seriøst? Det har aldri før vært et behov når jeg har patchet andre spill. Er du sikker på at det stemmer? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke spør hvorfor, men den driver vel sikkert å flytter litt rundt på filer og dritt mens den oppgraderer og bruker tydligvis os disken til det. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jepp det stemmer, men prøv det her : Patchen krever X GB ledig plass på C: disken min, og jeg har bare så mye plass på D:! Du trenger faktisk ikke slette filer eller flytte filer over fra C: til D: for å installere patchen. Alt du trenger å gjøre er å omdirigere Windows sin TEMP-katalog fra C: til D:. Gjør som følger: 1. Opprett en katalog Temp på D: med mindre den eksisterer fra før. 2. Høyreklikk My Computer - velg Properties. 3. Klikk på Advanced-fanen. 4. Klikk på knappen Environment Variables. 5. I den øverste boksen, velg TEMP og klikk Edit. I feltet for Variable Value fyller du inn D:\Temp. 6. Gjør det samme for TMP som du gjorde for TEMP. 7. Klikk Ok til du er ute av Properties-dialogen. 8. Installer patchen. 9. Du kan nå sette tilbake verdiene for TEMP og TMP dersom du ønsker. (det er godt mulig det holder å endre kun den ene variabelen - Kan noen sjekke det og sende meg en PM om hvilken som må endres?) Funka det ikke i det hele tatt? Her er en alternativ løsning som du kan prøve (henta herfra): 1. Klikk start-knappen og velg Execute. 2. Skriv regedit. 3. Klikk deg fram til keyen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion. 4. Klikk på ProgramFilesDir i høyre vindu. 5. Verdien er trolig c:\Program Files. Endre dette til en harddiskpartisjon med nok plass, f.eks. D:\Program Files. Sørg for å opprette katalogen som du endrer til hvis den ikke allerede eksisterer. 6. Lukk regedit for å lagre endringen. 7. Installer patchen. 8. Kjør gjennom punktene 1-6 igjen og endre ProgramfilesDir tilbake til c:\Program Files. Mvh mr_james håper det funker Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 mr_james: Det løste problemet! Sistnevnte oppskrift fungerte. Det er folk som deg som gjør forum som dette så evig bra! Tusen takk! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 bare hyggelig, håpes vi ses en gang på slagmarken da Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tusen takk har googlet rundt for å finne en løsning uten å finne noe, ikke før jeg kom på å gå inn på Hardware Du reddet LANet Nerdehilsen Allakazam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå