Gå til innhold

Logg over tidspunkt PC'n ble skrudd på?

Økonom

Anbefalte innlegg

Hei, bruttern sin laptop ble "stjålet" i går på skolen, men den ble funnet igjen senere på dagen gjemt i et skap, og det var en som spurte om passordet hans på skolen, men han fikk det ikke. Så han lurer litt på om noen hadde tenkt å stjele den eller om den bare ble gjemt for å kødde litt med han.

Han har ikke brukt pc'n etter at den ble funnet igjen, og hvis den ble skrudd på i går er det vel mest sannsynlig at den som har gjemt den hadde skrudd den på og fant ut at det var passord på den, spurt bruttern om passordet, og når han ikke fikk det, bare gjemte han PC'n i et skap.

Men til saken, hvis noen kunne si meg om det er noen logg innebygd i windows elns. der jeg kan se en oversikt over de siste siste tidspunktene pc'n har blitt skrudd på, eller noen annen måte å finne det ut på, så hadde det vært kjempefint.

På forhånd takk!

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det funket ikke ved å gå inn på sikkerhet hos meg. men hvis du går på system vil du se når maskinen har vært i gang... så er det bare å se på datoen om det ble kjørt en prossess den eller de dagene maskinen var borte. Hvis det ikke står noe det i det tidsrommet så har ikke maskinen vært startet... håper det hjalp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...