riktig Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Dette er det sikkert en simpel løsning på, men jeg finner det ikke ut Hvordan får jeg strekt ut denne? Jeg har sett screenshots av andre som har gjort det, og kunne tenkt meg å gjøre det selv. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvis du mener å få startmenyen høyere er det bare å øke antall programmer i listen i startmenyen. Høyreklikk på startknapp-Egenskaper-Tilpass-forandre på "Antall programmer på start meny" til f.eks 20. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 har sett screenshots av andre som har gjort detKanskje vi kunne få et? Skjønner ikke heeelt hva du vil jeg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hvis du mener å få startmenyen høyere er det bare å øke antall programmer i listen i startmenyen. Høyreklikk på startknapp-Egenskaper-Tilpass-forandre på "Antall programmer på start meny" til f.eks 20. 5206572[/snapback] Akkurat hva jeg ville fram til. Tusen takk Og selvfølgelig var det en enkel løsning jeg hadde oversett, jeg visste det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå