Freemobilesite Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei! Skal skifte juridisk eier på mitt talkmore abbonement, og kontaktet TalkMore ang. dette. De vil ha 99kr, er det noe regler rundt det? Trodde det var gratis... Det er ikke noe big deal, vil bare høre noen regler rundt dette Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er ingen oppsatte regler for hva et firma kan ta i gebyr for å endre på slikt. Slike gebyrer er en av grunnene til at disse firmaene kan tilby så lave ringepriser som de gjør - så det er nok bare å betale Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Alternativt bytte til en operatør som ikke tar seg betalt for slike endringer! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Alternativt bytte til en operatør som ikke tar seg betalt for slike endringer! 5207042[/snapback] Men da koster det ofte mer å bruke telefonen (altså ringe og å sende meldinger...) Er jo en gunn som Alastor sier... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nettopp, da må du vurdere hva du synes er best! Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du kan være glad de ikke tar seg like godt betalt som staten gjør når du skifter eier på en bil. Det kostet meg ca 6000 for at de skulle skifte navn på vognkortet og gi meg ny plastlomme. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Vi må jo lønne disse byråkratene! Lenke til kommentar
rey Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg prøver å bytte eier fra min far til meg. Jeg nekter å betale det gebyret som tele2 har. Så nå lurer jeg på hva som hindrer meg i å si opp abb og tegne et nytt (det er jo gratis)? eller Det står også at det er gratis hvis det er innen familien og du bruker samme adresse. Hva hindrer meg da i å gjøre det sånn og bare bytte addresen min etterpå? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Du kan være glad de ikke tar seg like godt betalt som staten gjør når du skifter eier på en bil. Det kostet meg ca 6000 for at de skulle skifte navn på vognkortet og gi meg ny plastlomme. må ha vært en ganske god plastlomme da siden den var så dyr. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bytte abonnement til Telenor, for så å bytte juridisk eier. Så bytter du til Tele2 igjen.. =) Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) OneCall har gratis eierskifte, iallfall så ble ikke min bror belastet for det. Endret 16. oktober 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå