zaico Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hei kjøpte nyrlig logitech dual optical mouse.. Synes forresten den er knall bra.. Men har en rar feil.. plutselig spretter bare muspekeren til helt motsat side av skjermen.. f.eks når muspila er helt til venstre kan den plutselig sprette helt til høyre... Dette skjer om jeg innstalerer drivere eller ikke.. Har en kompis med samme musa han har akkurat samme problem.. HJELP pliz.. har tapt mange frags i MOHAA pga dette =( Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Prøv et søk på L.I.S.A.-motoren, velg mice og skriv cursor motion siden, velg cordless/ optical rett OS o.s.v. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Prøv også andre underlag til musa di... det er kjent at enkelte mønstre/overflater "lurer" optiske mus. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 04:30, Dipso skrev:Prøv også andre underlag til musa di... det er kjent at enkelte mønstre/overflater "lurer" optiske mus. Optical-musa her hoppa på samme måten - på lyseblått ensfarga bokomslag roa det seg. Men hvis zaico kjører søket vil han finne endel ting - bortsett fra selvfølgeligheter bl.a.: 1. Re-synch the mouse to the receiver. To do this, press the connect button on the receiver. Then press the connect button on the bottom of the mouse. NOTE: The connect button on the mouse is quite small and usually requires a pencil tip or other small object to push it. 2. Move the receiver and mouse away from any electrical devices such as the computer monitor, Zip drives, speakers, and so on. 3. Try not to use the mouse on a metallic desk. Metal desks or frames can interfere with the radio signal. Try using the mouse on a thick MousePad. 4. Make sure the device is within a 6 foot range of the receiver. 5. Experiment with different locations and positions for the receiver, including moving the receiver to an upright/vertical position or rotated to a different angle. Another alternate solution is to elevate the receiver by placing it on a CD-ROM case or other item. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Zink : sikker på at han mener trådløs mus da ? HM.. jeg hadde samme problemet før i CS med min dual optical med tråd .. Av diverse andre grunner måtte jeg formatere og etter det funket musa fint (la aldri til noen drivere eller lignende.) btw. bruker win XP Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Det der skjedde med min i starten, men etter et par uker fikk den på en måte kjørt seg inn Lenke til kommentar
zaico Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 takk forr mange gode svar... har nok en vanlig usb dual optisk mus... skal teste annet underlag.. bahhhhhhhhh formatere =////// har bare en partisjon =( Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Jeg har musmatte med bilde av angelina jolie det er ikke rart den optiske musa blir lurt =) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Du mener vel Angelina Jolie i Tomb Raider kostyme ?? Samma har jeg og jeg har det samma problemet... Tar 720 graders i CS og litt sånn... Når jeg skal trykke på STart menyen forsvinner noen ganger bort til klokka mi..(altså klokka på pc'en) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-31 06:48, Günther skrev:Zink : sikker på at han mener trådløs mus da ? Nei dessverre... Hvilket OS, og om de kjører med mouseware og hele driverpakka, det får vi nok aldri greie på heller. Tenk om de kunne si noe om innstillinger også, evt. kjører default - sabla kjedelig å prøve hjelpe folk som ikke skjønner/ gidder dette med helt nødvendig info ! [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-01 14:06 ] Lenke til kommentar
hunk|of Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg hadde samme problemet i win98, men den funker helt greit i winXP. Har forresten en veldig dårlig musmatte. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-31 04:30, Dipso skrev:Prøv også andre underlag til musa di... det er kjent at enkelte mønstre/overflater "lurer" optiske mus. Ja, det vil jeg og tro. Jeg har hat akkuratt tilsvarende "problem" med min DualOptical, og jeg fant fort ut at det var underlaget. Min vanlige gamle rec musematte fungerer helt fint. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 kjører Windows Xp.. har både prøvd med de driverne som følger med musa.. og standard driverne.. har også prøvd en dual optical driver som ligger i windows xp.. samme problem uansett.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 02:59, zaico skrev:samme problem uansett.. I egenskaper for mus: 1. fliken Pekere, velg Windows standard 2. fliken Knapper/ Alternativer, velg middels hastighet, og slik at at Knapp 1 heter Klikk/merk, 2 Universal Scroll, 3 Hurtigmeny/ alternativ merking. 3. fliken Bevegelse, sett akselerasjon Middels, og fjern merket for Smart Move og Markørspor/ Bruk/ OK. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 ikke installer drivere for musen, den er mye bedre uten de. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Zink: funker det da?? får teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå