HotShotChicken Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) For alle som gjorde seg klar til heftig diskusjon må jeg beklage og i stedet linke til Interfoto som tar seg av dilemmaet Endret 25. november 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
modin Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 For alle som gjorde seg klar til heftig diskusjon må jeg beklage og i stedet linke til Interfoto som tar seg av dilemmaet 5206160[/snapback] Går ikke dette helt klart under reklame, noe som er forbudt i forumet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Siden Mikkle ikke får betalt så er det informering og ikke reklame. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Jeg får nok dårlig betalt for dette gitt, jeg bare hoppet rundt på noen nettsteder og bestemte meg for å linke denne fordi den virket interesannt og kansje vil kunne hjelpe forbrukere som er interessert. At jeg informerer om dette burde da ikke være spesiellt problematisk. Endret 25. november 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg vet at det er off-topic, men jeg haapet noen kunne svare meg her. Har nikon en 18-80mm-linse? Ser nemlig det paa reklamene til Interfoto under artikkelen om Canon vs. Nikon. "Nikon d70s med 18-80mm" Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 det er nok en skrivefeil, de mener vel 18-70mm, for nei, nikon har ingen 18-80mm Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Går ikke dette helt klart under reklame, noe som er forbudt i forumet.5206255[/snapback] Ikke noe problem å tipse hverandre om slike ting, så lenge man ikke selv er tilknyttet stedet/tjenesten det reklameres for og ikke har noen økonomisk interesse av å reklamere for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå