Octavian Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 er det mulig og få en gps funksjon på p910i ? eller noe lignende som kart osv. Lenke til kommentar
AndyMcnebb Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ja. Det skal være mulig. Prøv å se om du finner ut hvordan på forumet på denne siden ; www.klorin.com Lenke til kommentar
Authority Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det kan jeg vanskelig tenke meg. For å få inn GPS-signaler trenger man en egen antenne og software til å drive og tolke signalene fra denne, og prosessoren i P910 er vel litt liten for å kunne gjøre dette effektivt. Men hvem vet, kanskje en eller annen har komlet i hop nettopp noe slikt? Lenke til kommentar
iopy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det kan jeg vanskelig tenke meg. For å få inn GPS-signaler trenger man en egen antenne og software til å drive og tolke signalene fra denne, og prosessoren i P910 er vel litt liten for å kunne gjøre dette effektivt. Men hvem vet, kanskje en eller annen har komlet i hop nettopp noe slikt? 5208766[/snapback] Selvfølgelig kan man få GPS på P910i. At prosessoren er for liten er bare tull. TomTom leverer komplettGPS til P910i. Der følger med Blåtann-antenne, billader og kart over Skandinavia. Finnes flere varianter, men har ikke så mye kjennskap til dem. TomTom får veldig gode brukertilbakemeldinger. Mange henger seg opp i frekvensen som cpu-er kjører på, og glemmer helt at arkitekturen har mye å si. Det er ikke slik at en 300Mhz automatisk er dobbelt så rask som 150Mhz... Lenke til kommentar
bujk Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Det kan jeg vanskelig tenke meg. For å få inn GPS-signaler trenger man en egen antenne og software til å drive og tolke signalene fra denne, og prosessoren i P910 er vel litt liten for å kunne gjøre dette effektivt. Men hvem vet, kanskje en eller annen har komlet i hop nettopp noe slikt? 5208766[/snapback] Selvfølgelig kan man få GPS på P910i. At prosessoren er for liten er bare tull. TomTom leverer komplettGPS til P910i. Der følger med Blåtann-antenne, billader og kart over Skandinavia. Finnes flere varianter, men har ikke så mye kjennskap til dem. TomTom får veldig gode brukertilbakemeldinger. Mange henger seg opp i frekvensen som cpu-er kjører på, og glemmer helt at arkitekturen har mye å si. Det er ikke slik at en 300Mhz automatisk er dobbelt så rask som 150Mhz... 5210441[/snapback] Det stemmer! Har teste dette selv med en Nokia 6670. og fungerer fin fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå