co2 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvordan i huleste har Christian Bale greid å bli så tynn i "The Machinist"? Altså, ser jo ut som han har aids og sulter på samme tid, blir kvalm av å se på. Er det effekter eller har han satt seg veldig inn i rollen? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det er han som gjorde det med kroppen sin. Noe som gjorde regisøren til Batman begins litt nervøs. Da Bruce Wayne/Batman skal være muskuløs. Bale fikk beskjed om å bli så stor som mulig..og det gjorde han. Da han møtte opp til Batman innspilling var han for stor....med fett. Så de måtte trene han ned igjen. Så fyren har sendt kroppen sin gjennom et helvette de siste 2 årene. AKIRA Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Fy søren altså Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Altså, jeg skal ikke si 100% at ikke noe var CGI, at de overdrev og byttet ut litt. Men han slanket seg noe sykt til den rollen. Så det meste er nok han. Normally weighing in at 185 pounds, Bale adhered to a fairly uncomplicated weight-loss regimen: He stopped eating and started running. "I eventually hit a point where the running wasn't working anymore," he says. "It was more like stumbling -- the legs had atrophied to such an extent they looked comical." Director Brad Anderson ("Session 9") and writer Scott Kosar ("The Amityville Horror") initially thought they'd have to use CGI special effects or a trick wardrobe to convey the character's extreme debilitation. "My jaw dropped when I saw Christian arrive on the set," Anderson says. "Scott's script describes Trevor as a walking skeleton, but Christian went well beyond the call of duty. I could make a whole other movie on the subject of guilt just from my experience of watching this actor reduce himself to 122 pounds." AKIRA Endret 25. november 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Såvidt jeg vet er det han hele veien. Jeg ble sjokkert da jeg så filmen, er ikke ofte det skjer Jeg håper det var en del effekter, for han var mager som en straff-fange i leir og vel så det. Med tanke på at han måtte gå så raskt opp igjen etterpå, tør jeg ikke tenke på hva kroppen hans har gjennomgått. Er man en god skuespiller, satser man hardt.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Synes nesten mer synd på hun som måtte ligge med ham i sengen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har hørt at dieten hans var et eple og en boks tunfisk hver dag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvordan i huleste har Christian Bale greid å bli så tynn i "The Machinist"? Altså, ser jo ut som han har aids og sulter på samme tid, blir kvalm av å se på. Er det effekter eller har han satt seg veldig inn i rollen? 5206121[/snapback] Slikt er lett å gjøre. Om du har sett Chopper (filmen om Chopper Reed), så forstår du kanskje det litt mer også. Der spiller Eric Bana (Black Hawk Down, Troy). Han er normalt en helt vanlig person. Ikke for tynn, ikke for tykk. Helt normal. I Chopper la han på seg mange kilo for å få rollen. Slik gjorde også Sean Astin litt for rollen som Sam i LOTR-filmene. Charlize Theron ser jo ikke ut i Monster, fordi hun gjorde om utseendet sitt for den filmen. Samme som Orlando Bloom, han ble tvunget til å legge på seg flere kilo for rollen i Kingdom Of Heaven. Ridley Scott ville ha noe som minnet om en mann, og ikke ei boyband-stjerne. Mange skuespillere gjør sånn. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det er han som gjorde det med kroppen sin. Noe som gjorde regisøren til Batman begins litt nervøs. Da Bruce Wayne/Batman skal være muskuløs. Bale fikk beskjed om å bli så stor som mulig..og det gjorde han. Da han møtte opp til Batman innspilling var han for stor....med fett. Så de måtte trene han ned igjen. Så fyren har sendt kroppen sin gjennom et helvette de siste 2 årene. AKIRA 5206152[/snapback] Her er det noen som har sett ekstramaterialet på batman dvd'en ja Det Christian Bale gjorde for The Machinist var ganske spesielt, for så å gå så utrolig opp i vekt igjen til Batman Begins. Strålende skuespiller er han uansett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 For ikke å snakke om Syvester Stallone som spilte feit sheriff i "Copland" Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 For ikke å snakke om Syvester Stallone som spilte feit sheriff i "Copland" 5206689[/snapback] Var ikke det mer naturens gang? Er ganske mange skuespillere som må gjøre alvorlige endringer med seg selv, men han her så jo sjukt tynn ut! Skummelt! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sylvester fetet seg opp til Copland. Ikke noe "anturens gang", nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg elsker dagens skuespillere, de lever seg virkelig inn i rollene, og ofrer alt. De som har lest om Adrien Brody før innspillingen av Pianisten skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har ikke lest, kan du forklare? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har ikke lest, kan du forklare? 5208247[/snapback] Ofc. To prepare for his title role in "The Pianist," he learned to play Chopin on the piano and shed 30 pounds off his already-thin frame. He cut himself off from his real life and gave up his car and apartment because he felt responsible to those Polish Jews who had suffered and wanted to connect with their hurt and despair. Imponerende. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Så The Machinist for 45 minutter siden(før jeg så Lost). Jeg var overveldet over hvor tynn han egentlig hadde klart å blir. Man kunne faktisk se rebbeina fra ende til annen, klar som en solnedgang, når man så Bale i bar overkropp. Fyren skal virkelig ha creds for jobbene han har gjort med 'The Machinist' og 'Batman Begins'. The Machinist var forøvrig en veldig god film En av de bedre jeg her sett i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå