oljones Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei Jeg har ADSL 4 M bit fra Telenor - Topcom Xplorer 871BT modem - D-Link DGL-4300 Gaming Ruter Jeg deler linjen med 2 hybel naboer. Kun kabel, deler ikke tråløst. Problemet er når en av oss bruker BitComet eller Lime-Wire (eller tilsvarende program) så mister resten tilgangen på nettet. Får kanskje åpnet 1 av 10 sider. Alså om jeg går inn på VG nett. Så kommer jeg inn 10 gangen jeg prøver. Det samme gjelder om jeg prøver å pinge VG-nett, får kanskje svar på 1 av 4 forsøk. Jeg takker for all hjelpen jeg kan får her. Mvh oljones Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Be dem om å gå ned på antall TCP tilkoblinger, helst under 100 samtidige tilkoblinger, det burde hjelpe. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Be dem om å gå ned på antall TCP tilkoblinger, helst under 100 samtidige tilkoblinger, det burde hjelpe. 5206162[/snapback] hm.. hvor gjør jeg dette da ? Er det i programet som blir brukt, eller i Windows ? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 BitComet -> Innstillinger -> Avansert -> Tilkobling -> Maks Antall TCP tilkoblinger. I tillegg kan du ta av de 3 øverste kryssene, hvis de er krysset ut, i tillegg husk skru ned opplastinghastigheten til ca 80% av max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå