Klekkus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ok, dette begynner å bli skummelt.i natt drømte jeg nemmelig om snus.. jeg drømte at jeg satt sammen med dama og et vennepar av oss. kameraten min spurte så om jeg ville ha snus, så jeg spurte madammen om jeg det var greit. men før hun rakk å svare reiste jeg meg opp og hylte "HAHA! jeg er gammal nok til å bestemme det sjøl - TENK" og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" jeg tror muligens det er på tide å oppsøke en som tar betaling for å snakke med meg, jeg... Haha :!: Så genialt Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 haha, fett å våkne å skjønne det var en drøm da^^ Lenke til kommentar
HeX Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hehehe :!: Men det er vel ikke noe digg og SPISE snus.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 hehehe :!: Men det er vel ikke noe digg og SPISE snus.. 5211339[/snapback] Ja det er digg Lenke til kommentar
HeX Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 haha.. Åssen smaker det a? Te?! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 haha.. Åssen smaker det a? Te?! 5211843[/snapback] Smaker som snus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) haha, fett å våkne å skjønne det var en drøm da^^ 5206828[/snapback] den drømmen var direkte skummel. har ikke turt å fortelle madammen om den edit: og for de som ikke vet det. ja det var min drøm og den var ikke spesielt morsom edit2: Men det er vel ikke noe digg og SPISE snus. og haha.. Åssen smaker det a? Te?! bare for å få det ut av verden. snus smaker og har alltid smakt dritt! Endret 27. november 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Leeenge siden jeg har ledd så godt i forumet her... :lol: :!: Akkurat slik type humor jeg elsker også da.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Også slutte med EID a gitt. Lenke til kommentar
happy camper Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" Ser det for meg Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" Ser det for meg 5258249[/snapback] Jeg lo GANSKE så godt av det der. Kan se det for meg. *Gumle snus og se på dama* EID. *Gumle videre* Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 og kjørte masse snus inn i kjeften, for så å sitte å tygge på det. så se bort på henne og hviske "eid!" Ser det for meg 5258249[/snapback] Jeg lo GANSKE så godt av det der. Kan se det for meg. *Gumle snus og se på dama* EID. *Gumle videre* 5259695[/snapback] Han ser på henne og smiler og man ser snusen på tenne og i kjeften og han bare sier "Eid" og smiler og gomler videre. haha! Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Genialt! :!: Men hva betyr Eid? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Det betyr at den andre personen har tapt, og du vant, nesten det samma som å si touche. Edit: Lo foresten like godt nå som når jeg leste om drømmen i den store snus tråden (rip ) Endret 18. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Fint har vi fått oss en ny snus tråd, siden den andre ble uforståelig stengt @headcleaver hehe, lo godt når jeg leste om drømmen din første gang Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 har vi fått oss ny snustråd??!??! hvor?? ME NEED!! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kan bruke denne i skjul, men da kommer vel en viss onding og stenger den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 åå, sånn ja blir vel ikke direkte en snus tråd da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå