Archangel Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Spillet er blitt " pushet " tilbake fra Oktober , som var den tidligere offisielle datoen til Februar 2003 , begrunnelsen for dette er tweaking og forbedring av enginen . [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-01 22:31 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 01:15, Archangel skrev:Spillet er blitt " pushet " tilbake fra Oktober , som var den tidligere offisielle datoen til Februar 2003 , begrunnelsen for dette er tweakingog forbedring av enginen . Med tanke på hvor mye Red Storm har å gjøre nå om dagen høres dette ut som en smart beslutning. Ingenting ville være verre enn et dårlig Rainbow Six-spill. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Sier meg enig i det..er vel ikke så smart heller å gi ut add-on til Ghost recon og Splinter Cell nesten samtidig som Raven skulle kommet ut så det er vel en av grunnene til at den avgjørelsen ble tatt . Lenke til kommentar
Neme Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Raven Shield kommer til å bli stort ! Større enn Conditon Zero, kanskje ? Jeg tror ihvertfall det. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 12:07, nemetiss skrev:Raven Shield kommer til å bli stort !Større enn Conditon Zero, kanskje ?Jeg tror ihvertfall det. Siden det er helt forskjellige spill er det jo litt absurd å dra sammenligningen. De appelerer ikke til samme målgruppe. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Med tanke på hvor tjokkfull av feil Raven Shield Betaen jeg spilte på ECTS var så trur jeg vi skal være sjeleglad for at det er utsatt! Så meget lovende ut, men det var buggy som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå