Mokkisjeva Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei hei Skulle formatere pcen men det gikk ikke helt som planlagt. Først sto det "Filnavn" is missing Puch Ctrl Alt Del to restart." Leste litt rundt på forumet men fannt ikke noe svar som kunne løse dette, men så tok jeg et siste forsøk også fungerte oppstarten på CDen. ... Rart men ok.. Etter en stund med den der kopieringen som skal til før man velger "F8 - Agree" osv.. Så får jeg altså en feilmelding; "Filen ql12160.sys forårsaket en uventet feil <32768> på linje 3540 i d:\xpsprtm\boot\setup.c. Trykk en tast for å fortsette." Vell, jeg trykte en tast men; "Installasjonen mislyktes. Trykke en tast fir å starte datamaskinen på nytt." Noen som vet hvordan jeg får løst dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg mistenker pcen din for å være ustabil. Jeg har sett lignende symptomer. Last ned Ultimate Boot CD og kjør noen diagnoseprogrammer. Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Skal prøve det. Jeg var redd Windows CDen var ødelagt så jeg brukkte en annen. Men da fikk jeg feil. Så enten er begge CD`enne +den nye (Alle er orginale ja!) ødelagt, eller så er datamaskinen litt føkket. Er det mulighet å formatere uten OS plate? (Prøver Ultimate Boot CD nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå