Joachim_F Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Husker du spillutgiveren bak The Last Ninja og IK+? Nå vil de gjøre comeback, blant annet med PSP-versjoner av disse to spillklassikerne. Les mer Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 AAAAH *mimrer* tilbake til Amiga dagene det va tider det... da grafikken ikke var et tema!! men spillbarheten og musikken.... aaah musikken! slik musikk får du ikke lenger i spill *fyrer i gang* Amiga Emulatoren på PC Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ny versjon av Impossible Mission kan bli meget underholdende. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Last Ninja og IK+ til PSP? Nå fikk jeg plutselig en MEGET god grunn til å kjøpe meg PSP her! Aner ikke hvor mange timer jeg har brukt på disse to spillene på C64, men det er kanskje like greit at det det tallet forblir uvisst. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 IK+ var dødskuult.. Husker at dersom du trykket 'T' på keyboardet så ramlet buksene på karate-kid'en ned.. lurer på om de tør relansere det, etter hot-coffe skandalen.. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, den slags blir nok for sterk kost i dagens marked. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg