LarsM Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Syns det var bra arbeid og fint at du brukte/bruker original fargen så slipper det å bli så mange like tower (snakker om at majoriteten lakker toweret sitt svart og smekker inn alt av blå lys de finner). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 det er nå enda flere towre som er beige enn som er sorte da så den argumentasjonen kjøper jeg ikke. Sort er bedre enn beige :smile: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Takker for all kritikk!! Hadde. Desuten er jeg bare 15 år og pappa hjalp meg med det meste. Var nesten på gråten da jeg så hvor svidd det ble av den vinkelsliperen. Men jeg hadde en godtanke: "Da bærer det i på Komplett å kjøpe en Chieftec, da..." Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe grønn katode. Det kan være jeg gjør det også . Den blå jeg har nå lyser nesten ikke i det hele tatt. Tror det er noe gale. kan de være en ide å skifte plugg fra PSUen se om deg hjelper ? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 hm, det hørtes rart ut...har liksom for meg at enten lyser det eller så gjør det ikke det... Men prøv:) grønn er drit fett, anbefales...har prøvd både grønn og blå i mitt... og jeg har også svart tower...eller matt svart er det vel egentlig....svart er fett uansett hvor mange som har det :smile: Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Nydelig øsse87.... Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Du skrev bare "fint" på HF-forumet Edit: Du skrev "fet" sorry. [ Denne Melding var redigert av: øsse87 på 2002-09-01 22:18 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 SIer som de andre. Nydelig arbeid. Blir min halvparten så fin er jeg bra fornøyd. Hadde du giddi å sende meg en mail (øsse altså) og fortelel litt om hvordan du har jobbet? Hvor mange vinduer du brukte, hvordan du fikk den delte effekten (kan man skjære til en f.eks en halvmåne og lime fast plexiet med en dæsj silikon så blir det bra?), hva er bryteren på døra til? Hvordan fikk du blå Led over startknappen? (Er det bare å bytte ut den orignale kanskje?) Mye jeg ikke vet så det hadde vært fint med no svar. (Hvis du bryr deg om å svare kan du jo poste det her OG sende meg en mail for det er mulig jeg glemmer denne tråden.) Er det noe som ikke er helt klart i denne posten så er det fordi jeg er litt småtrøtt. Ekke helt en av nattens sønner. *gjesp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå