Gå til innhold

Logitech 680 = Dødt

Anbefalte innlegg

Har fått et problem med logitech anlegget mitt. Jeg tror det er en sikring som har gått, fordi standby lyset på poden lyser ikke i det hele tatt. Jeg har prøvd å plugge det i andre kontakter men fremdeles samme resultat. Men det jeg lurer på er om det er noen som har prøvd å skifte sikring på dette anlegget før? Og hvor den sikringen befinner seg i subben(har skrudd av bakdelen, men finner ikke ut hvor sikringen er plasert). Eventuelt hvor du kan få tak i samme type sikring T2AH, 250V(2A,SLOW-BLOW).

Jeg har lyst å spørre her først fordi jeg tror ikke jeg har noe garanti på anlegget siden jeg har tatt av grillen på subben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg faktisk kan komme med smart for en gangs skyld..

harm logitech annlegg selv..

Sikringa skal sitte i bass kassa.. på bakside ser du en rund sak med strek på som sansyneligvis er sort..

den vil se ca slik ut ( | ) den må du skru litt på så skal den komme ut .. min sikring gikk for litt siden, og jeg oppplevde det samme som deg, først dårlig lydkvalitet, så sluttet det og virke helt.. sikringen var da gått..

Håper du finner den og får fikset det !

lyd er alt

Lenke til kommentar

Takker for svaret, men kan noen som kan si hvilke type sikring jeg bør kjøpe. Vet at jeg skrev hvilken type det var i den øverste posten, men jeg har ikke lyst til å kjøpe feil sikring.. Jeg såg på clas olhson ''Sikring trege 5x20 - 2 A'' Kan dette stemme? Vet jeg maser litt nå :)

Endret av lubb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...