Dinsdale Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som forventet er det stor fokus på lanseringstitlene. Men det må da være flere...mange flere? Jeg har funnet noen men ingen av STOR interesse. Ikke at det gjør meg nervøs siden det helt sikkert kommer masse kult, men hva har du hørt om som er verdt å nevne? Jeg kan nevne Elveon. Dette kommer ikke før om lenge, men det ser bra ut. Men det må da finnes mange flere? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ingen lanseringstittel, men Gears of War ser grymt ut. Så må man ikke glemme Elder Scrolls IV. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 De har jeg hørt om, men det kunne ikke du vite. Jeg ser vel etter spill som......ja....dere tror en gamer ikke har hørt om. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 synes ikke dette var en svært god tråd. hvis vi skal ramse opp spill som vi TROR du ikke har hørt om, blir det ikke så gøy å lese. gå heller på ign.com, der har de god kontroll over hvilket spill som kommer til xbox 360 de kommende årene.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Half-Life 3 og Halo 3 er noen av de største spill noensinne, og jeg gleder meg vilt til de kommer. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg regner med at denne karen lager en port av Minesweeper til Xbox 360 som han gjorde til Xbox. Men det er kanskje ikke grunn nok alene til å kjøpe seg en Xbox 360 mvh. muthe Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Mass Effect - ny BioWare RPG (360 eksklusiv tror jeg), satt i framtiden og menneskets kamp for overleve i rommet (ingen original story, men BioWare har ennå til gode å skuffe meg ) Too Human - Silicon Knights-spill, skal komme som triologi, også satt i framtiden, der du er et slags genmodifisert supermenneske ("God") som kjemper for menneskehetens overlevelse (nei, det er ikke så Haloish som det høres ut til ) Mye mennesker-in-space ute oggår gitt.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 tja, [eM] -eNCHANT arM-, The Outsider, osv.. du finner sikkert mange på listen over spill på f.eks gamespot.com eller ign.com Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Too Human, blir bare best. Det er faktisk det spillet Microsoft ser mest frem til, (hvis vi ser bort ifra Halo 3 da seff). Når de har allerede bestemt seg for å lage en triologi (!) av det, med nytt avansert film/3D motor så satses det enormt. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen som vet noe om Ninja Gaiden 2, om de kommer til aa lage det eller ikke, og om det faktisk blir til xbox 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå