Jks Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Vil henge opp en bærbar i taket. Skal bruke den i fbm GPS i båt. Da må skjermbildet snus opp/ned. Finnes det en enkel metode eller et lite program som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
hurst Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 har du nvidia kort kan du legge inn 40.41 driverene. Der kan man rotere bildet som man selv vil. Det er det eneste jeg kan komme på, men da må du altså ha 2k/xp og nvidia kort i maskina Velkommen hit til forumet forresten :smile: Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 jepp...siste Geforce driverane til Nvidia (40. ett eller anna) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er Mange programmer til slikt! som oftest slike tulle programmer. jeg ant mine som yngre på kvasir. søkte på morsomme programmer! bare leit deg fram på gamle web sider!!! Lenke til kommentar
Jks Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Et søk på kvasir som Krishell foreslo gjorde susen, trodde jeg. Falsk løsning, det programmet som jeg fant oppned.exe snudde bare bildet statisk. Et nytt klikk snur bildet rett vei igjen. Hilsen Jks [ Denne Melding var redigert av: Jks på 2002-08-31 00:27 ] Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Søk på Internett etter et program som heter Pivot (f.eks. google med +pivot +lcd)... Skikkelig håpløst program, men det gjør akkurat det du ber om! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hva med å snu skjermen opp ned? :???: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Ooooooooooooooooooops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå