Gå til innhold

3 ødelagte telefoner

karolili

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det virkelig ikke. Jeg behandler telefonen mine veldig pent. Utsetter den aldri for fukt eller slag av noen type. Likevel har jeg hatt problemer med 3 telefoner på under ett år. Først en sony ericsson t610 som hang seg opp og surret med batteriet. Etter 3 reparasjonsforsøk hos butikken fikk jeg ny av samme type. Etter noen måneder fikk jeg de samme problemene, men i enda større grad.

Leverte til reparasjon, men etter å ha ventet i 6 uker fikk jeg velge meg en ny telefon. Jeg valgte da LGc3320 og tenkte at nå er vel problemene mine over. Men nå har det gått en måned, og nå er skjermen min kun blå!

Hva er sannsynligheten for dette? Er det normalt? Jeg er så utrolig lei av det. Og lei av å fly fram og tilbake fra butikken og klage og hente og levere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uflaks, vil nå jeg si. Joda, mobiltelefoner er "på klagetoppen" men det er likevel langt flere telefoner uten problemer enn det er telefoner med problemer. Jeg har hatt godt over 50 mobiltelefoner de siste 2 årene (long story) og av disse har jeg måttet sende 2 til reparasjon. Begge fra Nokia, forresten :-)

-snubbel

Lenke til kommentar

Tror nok du har hatt ekstrem uflaks.

Hadde selv store problemer med SE t300 og t65, var alltid på sørivis, og til slutt fikk jeg en ny. Det endte med at den også hadde samme problemet.

Hva er galt med å legge telefonen på tv`n eller høyttaler??

Har gjort det flere ganger jo.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig forsiktig med mobiltelefonen min. De enste stedene jeg legger den er på nattbordet, på bordet eller i mobilrommet i veska. De tre telefonene jeg har hatt problemer med er de tre eneste jeg har hatt siden januar. 3 av 3 er ganske ekstremt synes jeg.

Lenke til kommentar
3 telefoner er ikke så ille. Bare spør Christian86. Bare han ser på en mobiltelefonen så tar den kvelden. :p

5208815[/snapback]

og jeg er overrasket over at du en gang nevner meg :p

var faktisk på vei til å svare, inntil jeg så deg :) Nei, helt ærlig, tre telefoner er langt fra ille. Har vel hatt 1 eller to fungerende telefoner i år. Ca 10 eller noe som ikke har funket...og ingen har enda tatt meg i å gjøre noe med dem :p

Lenke til kommentar

Tror det bare er uflaks.. har hatt 5 telefoner.. og alle har funket perfekt untatt siemens mc60'en som jeg knuste med vilje.. (prøv den og dere fatter hvorfor). er bare min nåværende k500i som har en fucka joystick da..

skaff deg en nokia 5110 :thumbup: tåler alt :p (brodern spølte på en med bilen og drylte den 2 ganger i ett tre, og den funker enda..)

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...