SimDaDim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Men har ikke fått dette tidligere? Og uansett, det er ingen nytte at de er der, skaper bare uoverskiktlighet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det er mye dobbeltposting i dag. Rapporteringslista har vært ganske full av dobbeltpost-rapporter i dag og jeg har slette unna som bare det. Sikkert minst 30-40 multiple innlegg har jeg fjernet. Jeg har inntrykk av at andre moderatorer også har hadd nok å gjøre i dag. Drift jobber vist med saken så jeg krysser fingrene for at det ordner seg i løpet av kvelden. Før dette kommer i orden så får dere rapportere dobbeltposter på vanlig måte så skal vi i moderatorteamet slette unna. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hehe, godt dere gidder det. Er litt dritt jobb. Serlig nå som man enda ikke ser toppen av fjeldet Takk til dere moderatorer som gidder dette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har problemet løpt å gjemt seg nå, eller opplever dere det enda? Ja vi har drevet og mekket litt i ettermiddag/kveld for å ordne opp i det. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har ikke merket noe siden jeg kom hjem fra jobb ihvertfall. Skal rapportere videre her dersom det begynner igjen. Takk for hjelpen ihvertfall Vi setter pris på arbeidet deres! [/smiske] Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hmm, ser bra ut nå. Men har fortsatt disse rare trådene på "Mine Innlegg" siden da. skal de være der? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Flott Ueland & Co ! Menne...har problemet dere slet med igår noe med "Nye svar vises ikke... " ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg