smetho Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hei. Ser ut som det er litt problemer med forumet idag. Sliter med at når jeg skriver innlegg og sender disse så ender jeg opp med en blank side med adressen www.diskusjon.no/index.php?. Jeg har en mistanke om at dette kan være årsaken til at det har vært i overkant mange dobbeltposter idag. I tillegg kan jeg nevne at det enkelte ganger blir problemer med å se at tråden er "oppdatert" (altså jeg har skrevet siste post i en tråd) under Mine innlegg. I den sammenheng kan jeg også nevne at jeg har hørt andre slite med å i det hele tatt få lagt inn innlegg - de bare forsvinner slik at de må skrive innlegget på nytt. Håper dere finner utav det Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Samme her. Masse blanke sider i dag. Dessuten er markøren for mine innlegg forsvunnet. Fant også en post under " CPU / Prosessorer" hvor antall svar skulle være 0, men da jeg åpnet den var det 2 svar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=501740 Edit: markøren er kommet tilbake. Endret 25. november 2005 av hårek Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Samme her også. Meget irriterende når man har skrevet et langt innlegg og det bare forsvinner. Dette er apropos den andre gangen jeg prøver å få inn dette innlegget. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Samme her også. Meget irriterende når man har skrevet et langt innlegg og det bare forsvinner. Dette er apropos den andre gangen jeg prøver å få inn dette innlegget. 5205115[/snapback] Eneste du gjør, er å vente litt, så trykker du på Oppdater. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Ja, mange blanke sider i dag. Som Joakim sier, man behøver ikke skrive innlegget på nytt. Man bare skriver innlegget - trykker på "Legg til svar", hvis du får blank side, så bare oppdaterer du siden, helt til du kommer til tråden, så er innlegget ditt der. Endret 25. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Takk for forklaringen. Det har ikke vært et stort problem da jeg har begynt å ”Ctrl+c ’et” alle innlegg i dag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Samme greiene her folkens! LINK Se på bildene Som dere ser, står det bare i kategorioversikten og i selve tråden at cun har svart, men ikke i selve emneoversikten.. Håper dere får rettet opp dette. Merket det i morges selv, men tenkte ikke så mye over det da. Endret 25. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ja, mange blanke sider i dag.Som Joakim sier, man behøver ikke skrive innlegget på nytt. Man bare skriver innlegget - trykker på "Legg til svar", hvis du får blank side, så bare oppdaterer du siden, helt til du kommer til tråden, så er innlegget ditt der. 5205531[/snapback] Innlegget er der ja men to ganger. Siden browseren kjører "legg til innhold" funksjonen to ganger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5205739 Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 apedoktor posta dette i en annen tråd. Først, det er ikke et problem relatert til linjekapasitet. Vi har hatt tekniske problemer med boksen som kjører Apache for forumet, og vi har derfor tatt i bruk en av våre "reserve"-servere for å hjelpe til med å balansere lasten. Dette skal hjelpe på slik at dere slipper å få så mange whitescreens. 5205898[/snapback] Der har vi muligens noe av årsaken, men det ser ikke ut til å ha hatt full effekt enda. Får fortsatt masse whitescreens Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Jeg ble også rammet av denne feilen. Men nå er innleggene (2 stk) som var overfødig borte, men så fikk jeg disse to opplistet under mine innlegg. de fører enten til en hvit side eller til en feilmeldingsside.. hva er det snakk om ? Endret 25. november 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ja, har dette problemet jeg også. Fikk til og med en trippelpost pga dette. Mye jobb for moderatorene i kveld Er det slik at serverene har hatt veldig mye belastning i det siste? Serlig om kvelden? Får stadig vekk beskjed om at serveren er overbelastet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Innlegget er der ja men to ganger. Siden browseren kjører "legg til innhold" funksjonen to ganger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5205739 5205817[/snapback] Jeg har brukt metoden jeg skrev ovenfor, og ikke fått en eneste dobbelpost i dag. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Ser man det, min første dobbelpost i dag. Endret 25. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Haha... Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden. From: Den überstore Kjærlighets tråden From Topic ID: 472499 Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er det slik at serverene har hatt veldig mye belastning i det siste? Serlig om kvelden? Får stadig vekk beskjed om at serveren er overbelastet. Kjenner til den. I det siste har jeg ofte hatt problemer med feilmeldinger fra serveren, men dagen i dag er allikevel helt spesiell. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Agressive: Haha, genialt. Tror noen leker med deg Stig-Arne: Den feilen din der ser det ikke ut til jeg har vært borti i. Gjorde du noe for å fremkalle den? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Haha... Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden. From: Den überstore Kjærlighets tråden From Topic ID: 472499 Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet. 5206302[/snapback] Ja, får sånne jeg også, utrolig irriterende. Skaper uoversiktlighet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Agressive: Haha, genialt. Tror noen leker med deg 5206307[/snapback] Grrr, hvem leker med meg!? EDIT: Sorry, for off-topic. Endret 25. november 2005 av Agressive Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Haha... Har også fått et annet nytt problem i dag. Får stadig vekk slike linker i "Mine innlegg" siden. From: Den überstore Kjærlighets tråden From Topic ID: 472499 Det kommer opp som en egen tråd, men når jeg trykker på den så står det at innholdet er fjernet. Irriterende fordi det skaper uoversiktlighet. 5206302[/snapback] Ja, får sånne jeg også, utrolig irriterende. Skaper uoversiktlighet. 5206310[/snapback] Det betyr vel at et av dine innlegg er fjernet av en moderator? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tja, kanskje det. Rett etter at jeg posta et support innlegg i SO4 (glemte meg), så dukket det opp en sånn. Da var ikke innlegget mitt i SO4 lenger (sikkert B|Real som skulle være snill, så ingen mod banna meg, skulle egentlig vært banna nå. spam/support=BAN), så du sier noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg