Fract Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som har funnet oppgraderte drivere til Ferarri 4000 ? Ati eller Omega drivere virker ikke. Det ser ikke ut som Acer har tenkt og slippe noen nyere versjon med det første. Jeg bruker win XP X64 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Gå til www.ati.com og last ned nyeste Catalyst Mobile-drivere derfra. Det er ingen vits i å vente på at Acer legger dette ut på sine hjemmesider son "sine" drivere. XP64 er det kanskje verre med, der veit jeg ikke hvor hyppig Ati oppdaterer. Men du finner som sagt alt hos Ati. Lenke til kommentar
th_88 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Vil sterkt anbefale "omegadrivers" Har selv en eldre bærbar, etter at jeg la inn de nye driverne var det som om jeg hadde kjøpt ny pc. Men dette har nok noe med at jeg har et eldre skjermkort (ati mobility 9000). Forskjellene vil være mindre på nyere modeller. Men er veldig fornøyd med disse driverne. De er kompatible med alle Radeon kort fra 9000 serien og oppover. http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå