abdobe Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kjøpte Noka N70 i går, og opplever følgende problemer: - Den bruker over 25 sekunder på å åpne før jeg kan taste inn pinkoden - Installasjonsprogrammet til PC suite finner ikke telefonen ved bruk av kabel (har ikke teste blutooth eller infrarød ennå. Forøvrig ser det greit ut. Det er trist å levere en telefon inn for reperasjon med en gang man har kjøpt den. Andre som har opplevd disse problemene? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kjøpte Noka N70 i går, og opplever følgende problemer:- Den bruker over 25 sekunder på å åpne før jeg kan taste inn pinkoden - Installasjonsprogrammet til PC suite finner ikke telefonen ved bruk av kabel (har ikke teste blutooth eller infrarød ennå. Forøvrig ser det greit ut. Det er trist å levere en telefon inn for reperasjon med en gang man har kjøpt den. Andre som har opplevd disse problemene? 5204755[/snapback] Det første er ikke et problem, sånn er det bare (på de fleste s60 telefoner). Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har samme mobil og hver gang jeg slår på mobilen så må jeg vente ca 25sek før jeg kan taste inn kode. Men ellers fungerer alt fint! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Symbian telefoner bruker faktisk så lang tid på å starte opp. Min 6600 er enda verre. Et tips er å aldri slå den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå