HelgeX Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er det noen som vet når den nye spilleren til Samsung (YH-J70) kommer? Jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe meg denne, Iriver H10 20 Gb eller Ipod video 30 Gb. Noe jeg har hørt og selv har erfart er hatt Ipod har en litt liten fortsterker og klarer ikke helt å spille "høyt nok" på visse headset som er litt krevende. Selv har jeg en Iriver IFP-895 512 Mb i dag og denne er jeg strålende fornøyd med. Den har bare litt liten lagringsplass. Håper det kommer noen norske tester av Iriver H10 20 Gb og Samsung før jul. Noen som har gode tips å komme med? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Joda, på iPod kan du laste ned goPod og trykke på en knapp. Så har du det høyt! Grunnen til at iPod er lav i norge er EØS avtalen Endret 25. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Joda, på iPod kan du laste ned goPod og trykke på en knapp. Så har du det høyt! Grunnen til at iPod er lav i norge er EØS avtalen 5206218[/snapback] Har dette noe å si på 1 års garantien? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Joda, på iPod kan du laste ned goPod og trykke på en knapp. Så har du det høyt! Grunnen til at iPod er lav i norge er EØS avtalen 5206218[/snapback] Har dette noe å si på 1 års garantien? 5207910[/snapback] Nei, bare og kjøre programmet igjen, så er alt orginalt GoPod Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Eg har aldri hatt behov for meir effekt frå iPoden min. Kjører eit Koss Pro3AA-headset, men som Bundy så korrekt skriv kan du med eit lite trykk heve volumet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Med koss portapro må du nesten bruke den. Ellers blir det lavt Lenke til kommentar
Janti Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Er det noen som vet når den nye spilleren til Samsung (YH-J70) kommer? Jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe meg denne, Iriver H10 20 Gb eller Ipod video 30 Gb. Noe jeg har hørt og selv har erfart er hatt Ipod har en litt liten fortsterker og klarer ikke helt å spille "høyt nok" på visse headset som er litt krevende. Selv har jeg en Iriver IFP-895 512 Mb i dag og denne er jeg strålende fornøyd med. Den har bare litt liten lagringsplass. Håper det kommer noen norske tester av Iriver H10 20 Gb og Samsung før jul. Noen som har gode tips å komme med? 5204492[/snapback] Om du har hatt iRiver IFP-895, vil du neppe bli fornøyd med lyden på en iPod, men jeg vet ikke hvor viktig lyden er for deg. Selv har jeg IFP-799 (1 GB), men den er gått ut av produksjon, og kanskje har den også for liten lagringsplass for ditt bruk. Jeg har ikke hørt på nyere iRiver-modeller, men jeg anbefaler deg å lytte på en iPod (med gode hodetelefoner) før du ev. kjøper den, i tilfelle lyden skulle telle. Med hilsen Jan Lenke til kommentar
HelgeX Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Lyd er nå alltid det viktigste ved kjøp av MP3-spiller synes jeg. Det er klart at man ikke kan få noen HiFi-lyd av ypperste kvalitet men det er jo stor forskjell mellom de ulike spillerne. Hørte på en iPod i helgen og jeg ble da overbevist på at jeg holder meg til iRiver. Har enda ikke hørt på H10 men jeg regner med at den har samme kvaliteter som de flashbaserte spillerne dems. Desverre har jeg tilgode å høre på en Creative - de skal jo være veldig bra på lyd. Hva med Samsung sin - noen som har hørt noe om den? Er det noen som vet i hvilken butikk de har det beste MP3-spiller utvalget i Oslo? Lenke til kommentar
HelgeX Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Fortsatt ingen som har hørt noe om Samsung sin nye? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvis dere hører med de orginale høreproppene så skjønner jeg at lyden suger. Men lyden blir betraktelig bedre med ett bra headsett. Lenke til kommentar
HelgeX Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Tenker ikke bare på kvaliteten på lyden men også styrken. Har skjønt at dette er en justeringsmulighet, noe som jeg har prøvd. Men er det allikevel nok power? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du kan høyne lyden med GoPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå