fiskfisk Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Nintendo-konsoller har aldri blitt skikkelig stuevarme før de har fått sin egen versjon av Mario Kart. DS-en vil ikke være noe unntak, og kan definitivt skryte av det den har fått tildelt. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hohoho for en nostalgi!! Nesten verdt å kjøpe DS bare for å spille dette Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Skal plukket opp min kopi i dag forhåpentligvis. Gleder meg! Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Herregud som jeg plutselig savnet DSen min. Tror nok jeg må ut å kjøpe en ny, siden dette er meg etter å ha lest den første setningen i testen: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hovedgrunnen til at jeg kjøpte DS. Gleder meg. Lenke til kommentar
tjall Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som vet om Elkjøp får inn Mario Kart Pak i dag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Noen som vet om Elkjøp får inn Mario Kart Pak i dag? 5205292[/snapback] De hadde den der jeg var... Endelig har jeg Mario Kart DS i min DS EDIT: Beklager, leste litt feil i posten. Pakken kommer i butikkene den 28 har jeg hørt. Endret 26. november 2005 av TCi Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hadde forhåndsbestillt min kopi på gamezone.no, men den komm desverre ikke i postkassa i dag... (ble dog sendt i dag) så jeg håper inderlig at det kommer i morra Endret 25. november 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Togmannen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kjøpte spillet idag på Spaceworld, må si eg ble overasket kor bra spillet var! Har ikke rukket å teste Online enda, men tester sikkert det i helga. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Genialt spill. Rundet 50cc grand prix nå og holder på med 100cc. Spilte multicard MP i går i lag med en. Topp at du kan legge til 6 boter og konkurrere mot de. Har dessverre ikke kommet meg online pga. jeg har ikke noen hotspots i nærheten. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kjempegøy spill:D Kjøpte det i går, etter å ha avbestilt online.. (gadd ikke vente) Har unlocka 4 ekstra cuper og en ekstra character:p Skal ikke si hvem eller hva =) Kjempegøye baner, og skikkelig bra variasjon. Har runda 3 "levels" med missions og bekjempa 3 kjemper. Missionopplegget var ganske bra egentlig =) Utfordrende er det også =) Etter mitt syn er det verdt å kjøpe en ds ene og alene for mario kart... (pluss alt det andre bra der ute:p) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Fikk spillet i dag Har runda 50cc Grand prix nu, og må bare si at jeg er veldig imponert over hvor bra banene var laga. Var ikke en bane jeg ikke likte (på GC versjonen var det mange jeg ikke likte) Dette spille er et must for alle DS eiere. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg håper mitt omtale-eksemplar ramler i postkassen snart:) I mellomtiden har jeg alltids Mario Smash Football å kose meg med. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hihi. Må si jeg likte vanskelighetsgraden i spillet...Føltes perfekt ut, og merket hvordan jeg steg for steg ble bedre og bedre Må bare komme meg til hybelen med trådløst nett snart og teste ut online Lenke til kommentar
[space] Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hvordan fungerer egentlig det trådløse på DS? Kan jeg ikke bruke picto-chat over nettet? Må jeg ha et spill som støtter WI-FI for å komme på nett? Høres jo genialt ut med multiplayer via internett! Jeg har trådløs internett her hjemme. Denne er satt opp med 128bit WEP, osv. Blir det støttet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Pictochat støtter ikke online. Ja, spillene må være onlineaktivert for å ta i bruk Nintendo sin onlinetjeneste. DS støtter WEP ja, men ikke WAP. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 skal kjøpe DS kun for mario kart, så stor fan er jeg av denne nydelige serien Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 har en SP som jeg skal selge, for jeg har nettopp kjøpt en GB Micro men alikevel så sikler jeg enormt på en DS Lite, og dette + Super Mario 64 DS tror jeg blir mine første kjøp.. huff det blir dyrt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Får noen spillet til å funke over trådlåst internett? Og funker det med et ukryptert internett? Har bestillt mitt nå! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Fungerer fint det. DS har ingen problemer med ukrypterte nettverk. Den støtter også WEP om noen trenger kryptering. Dessverre ikke WPA. Men vær obs på at DS ikke er helt kompatibel med alle routere der ute. Stikk til nintendowifi.com og sjekk kompatibilitetslisten der for routere. Endret 31. juli 2006 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg