BWW Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Noen som har vært på flyplassen og vet hva som kan kjøpes der? Se denne siden - prisene er jammen meg lokkende EOS 350 Lenke til kommentar
blipblopp Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 På Saturn i Berlin finnes 350d til 888 euro med 512Mb kort!? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg var på flyplassen for 2 mnd siden. Kikket i alle mulige butikker leeenge selv, for jeg hadde lyst på mye før jeg kom dit. MEN.. Alle prisene på de fine elektroniske sakene var "norske" minus kanskje 5%. Absolutt ikke verdt å kjøpe noe der. Du må nok inn til byen om du skal finne bra priser. Du finner kamera og tilbehør der ja, siden du spør. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Ja, fant ut det jeg og i går kveld. Ser ut som om det er bra priser inne i byen da. Synd for jeg er der bare i 4 timer. Pytt pytt i dag kjøpte jeg meg 350 for 7000,- Greit nok Lenke til kommentar
jangul Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Fikk en bekjent av meg til å kjøpe et par objektiver i HongKong nå nettopp. Han var da inne i byen, i en butikk som heter Singh Photo, eller noe slikt. Butikken har et bra rykte, og prisene lå vel litt under det man finner på amerikanske nettbutikker, som igjen ligger en del under norske priser. Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Handlet 350D fra Elkjip.. kom i posten for to dager siden. Betalte 6770 inkl. frakt. Synes det var en god pris. Strålende kamera; endelig slutt på kompaktkamerahelvete. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Ikke verst. Mener at elkjøp ikke hadde 350 under 7400, men der satt de ned prisen ja. Det ble billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå