ljkhaeljfk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hei! Jeg har et problem: Hovedsiden skal inneholde en boks med ”dagens tips”. Teksten her skal variere mellom minst 4 tilfeldige alternativer. Den horisontale plasseringen av boksen skal også variere tilfeldig, men her er nok med to varianter. Kunne noen vært så vennlig å lage noe slikt til meg? Jeg har trøblet lenge nå, men får det ikke til.. Det skal ikke benyttet MySQL. Tusen takk for hjelpen! Endret 24. november 2005 av elindse Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har laget et slikt. Bare endre det som står i tekstfilen, pass på at de ligger i samme mappe Lag en tekstfil som heter randomizing.txt og legg in de alternativene du vil ha, legg den i samme mappe som randomizing.php. Eks på tekstfil: Tallet var 1 Tallet var 2 Tallet var 3 Tallet var 4 Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Tusen takk!! Nå gjenstår det bare å få denne saken til å flytte seg på det horisontale planet! Hvordan? Endret 25. november 2005 av elindse Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 "Det horisontale planet" ? Mener du at det skal flyttes til høre eller venstre? I so fall kan du legg til margin-left eller margin-right i css. eks div { margin-left: 10px; } Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Mener det ja, men cluet at den skal flytte seg til høyre og venstre på "random". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå