Dinsdale Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Advarsel: Inneholder sterke scener for sarte sjeler. Sjekk trynene på noen av dem som ser på :!: Vi knuser en Xbox360 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Aahahahahah le seg skakk Men hadde det vært meg som først skulle knuse en X-BOX360 ville jeg laget en konkuranse for 30-40 stk og når det var igjen ca. 10 stk så skulle det vært trekning mellom de, alle hadde fått en lapp og rett før trekninga så hadde de knust den Deretter latt det synke inn litt og så annonsert vinneren! DET hadde vært underholdning det Han med slegga og X-boksen måtte selvfølglig ha vært i et bur for seg selv så han/hun ikke ble lemlestet da Edit: Skrev litt mongo... Endret 24. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 "Can I at least have the controller?" LoL, jævlig morsomt :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 jeg synes ærlig talt at det er rimelig barnslig,ser bare ikke helt poenget. "SE PÅ OSS, SE PÅ OSS, SE PÅ OSS" får bare inntrykk av at det er snakk om en gjeng som er rimelig desperat etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Vær så snill, la han som kjøpte Xbox 360 for 70 000,- på eBay få se denne videoen!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Får litt vondt av å se på det der..... Ser ikke pointet heller, tydlig noen som har litt for lite å gjøre. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 tihi... bra flere føler det samme om xbox som meg Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Litt morsomt da; de har jo gjort det samme med den nye iPoden og vil sikkert gjøre det med både PS3 og neste Gamecube antar jeg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hva er mer barnslig enn fanboys egentlig? jeg vet ikke Når folk føler ting for en xbox 360, når den ikke engang har blitt lansert her til lands, har man følelsesmessige problemer. Det er vel sånn som skjer når fanboys av Sony, må sitte på sidelinjen og se på at en konsoll blir lansert så lenge i forveien... stakkars liten Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 jeg synes ærlig talt at det er rimelig barnslig,ser bare ikke helt poenget."SE PÅ OSS, SE PÅ OSS, SE PÅ OSS" får bare inntrykk av at det er snakk om en gjeng som er rimelig desperat etter oppmerksomhet. 5204066[/snapback] Poenget er ikke "SE PÅ OSS!". Poenget med å knuse gadgets er å gjøre narr av hypen de skaper. Å knuse gadgets folk venter på som Ipod`er, PSP`s og nå Xbox360 kan være en slags protest mot den kulturen det skaper. Eller det kan være at noen faktisk trenger å gjøre det. At det, som noen nevner her, kan være fare for liv og helse for den som knuser sier litt om hvor spesielt forhold noen har til dette, litt for spesielt etter min mening. Når folk går til det skritt å rane noen med pistol for å kapre en maskin har vi krysset en grense. Jeg trengte å se denne videoen følte jeg. Landet litt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Syns uansett det blir teit å ødelegge en uansett budskapet. De kunne heller ha gitt den til noen som kunne ha hatt nytte av den. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hadde de ødelagt mat eller medisiner som protest burde de heller ha gitt det til noen. Ingen "trenger" en Xbox 360. Hadde de gitt den til noen hadde det ikke vært noe budskap. Hva skulle det vært isåfall? Hadde det derimot gått sport i det å knuse gadgets hadde det blitt patetisk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hadde de ødelagt mat eller medisiner som protest burde de heller ha gitt det til noen. Ingen "trenger" en Xbox 360. Hadde de gitt den til noen hadde det ikke vært noe budskap. Hva skulle det vært isåfall? 5204619[/snapback] Sikkert noen sjukehus som hadde hatt nytte av den osv. Totalt unødvendig å skaffe seg en ting og ødelegge en bare for et budskap. Det er bedre ting de kunne ha brukt pengene på. Hadde det derimot gått sport i det å knuse gadgets hadde det blitt patetisk. Og dette har liksom ikke utviklet seg til en "sport"? Hvorfor skal alle gjøre det med hver lansering av konsoller og gadgets da? Endret 25. november 2005 av TCi Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hva kan man si? Alltid flott å se overhypede gadgets bli knust til fillebiter. Dog hadde det vært hakket bedre å se latterlige Sony's Playstation3 bli knust! Endret 25. november 2005 av Vice Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hadde de ødelagt mat eller medisiner som protest burde de heller ha gitt det til noen. Ingen "trenger" en Xbox 360. Hadde de gitt den til noen hadde det ikke vært noe budskap. Hva skulle det vært isåfall? 5204619[/snapback] Sikkert noen sjukehus som hadde hatt nytte av den osv. Totalt unødvendig å skaffe seg en ting og ødelegge en bare for et budskap. Det er bedre ting de kunne ha brukt pengene på. Hadde det derimot gått sport i det å knuse gadgets hadde det blitt patetisk. Og dette har liksom ikke utviklet seg til en "sport"? Hvorfor skal alle gjøre det med hver lansering av konsoller og gadgets da? 5204635[/snapback] Gjør "alle" det? Har ikke inntrykk av det. Det er alltid noen som gjør det, men det er ikke slik at nettet oversvømmes med filmer av folk som gjør det. Symbolikken ved å knuse et slikt "ikon" er sterk og det vekker følelser, nesten som en forestilling. Hvorfor knuste The Who sin rig på sine konserter? Kanskje de skulle gjort en større happening utav det, eller hadde det da blitt ennå mer patetisk? Men jeg skal være ærlig å si at jeg skjønner hva du mener. Det kan virke idiotisk, og være idiotisk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Gjør "alle" det? Har ikke inntrykk av det. Det er alltid noen som gjør det, men det er ikke slik at nettet oversvømmes med filmer av folk som gjør det. Symbolikken ved å knuse et slikt "ikon" er sterk og det vekker følelser, nesten som en forestilling. Hvorfor knuste The Who sin rig på sine konserter? Kanskje de skulle gjort en større happening utav det, eller hadde det da blitt ennå mer patetisk? Men jeg skal være ærlig å si at jeg skjønner hva du mener. Det kan virke idiotisk, og være idiotisk. 5204774[/snapback] Ikke alle, men du skjønner poenget mitt Det er ikke pga. at jeg bryr meg om 360 at jeg poster, syns bare det er teit og unødvendig uansett hva folk knuser for "ingen grunn". Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hva kan man si? Alltid flott å se overhypede gadgets bli knust til fillebiter. Dog hadde det vært hakket bedre å se latterlige Sony's Playstation3 bli knust! 5204647[/snapback] Er jo ett av de neste prosjektene det da og den håper jeg de knuser skikkelig Må innrømme det gjorde litt vondt å se den xboxen bli knust Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 *henter paracet...* Lenke til kommentar
baltie Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 De mest sjokkerte her bør kanskje ta en titt på begynnelsen igjen. Så vidt jeg skjønte så ødela de en som ikke virket, den hadde laget store riper i en plate. Så jeg tror ikke et sykehus ville hatt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå