Gå til innhold

Her knuses en Xbox360 med slegge

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aahahahahah le seg skakk :lol:

Men hadde det vært meg som først skulle knuse en X-BOX360 ville jeg laget en konkuranse for 30-40 stk og når det var igjen ca. 10 stk så skulle det vært trekning mellom de, alle hadde fått en lapp og rett før trekninga så hadde de knust den :devil: Deretter latt det synke inn litt og så annonsert vinneren!

DET hadde vært underholdning det :devil:

Han med slegga og X-boksen måtte selvfølglig ha vært i et bur for seg selv så han/hun ikke ble lemlestet da :lol:

Edit: Skrev litt mongo...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg synes ærlig talt at det er rimelig barnslig,ser bare ikke helt poenget.

"SE PÅ OSS, SE PÅ OSS, SE PÅ OSS" får bare inntrykk av at det er snakk om en gjeng som er rimelig desperat etter oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

hva er mer barnslig enn fanboys egentlig? jeg vet ikke

Når folk føler ting for en xbox 360, når den ikke engang har blitt lansert her til lands, har man følelsesmessige problemer. Det er vel sånn som skjer når fanboys av Sony, må sitte på sidelinjen og se på at en konsoll blir lansert så lenge i forveien... stakkars liten

Lenke til kommentar
jeg synes ærlig talt at det er rimelig barnslig,ser bare ikke helt poenget.

"SE PÅ OSS, SE PÅ OSS, SE PÅ OSS" får bare inntrykk av at det er snakk om en gjeng som er rimelig desperat etter oppmerksomhet.

5204066[/snapback]

Poenget er ikke "SE PÅ OSS!". Poenget med å knuse gadgets er å gjøre narr av hypen de skaper. Å knuse gadgets folk venter på som Ipod`er, PSP`s og nå Xbox360 kan være en slags protest mot den kulturen det skaper. Eller det kan være at noen faktisk trenger å gjøre det.

At det, som noen nevner her, kan være fare for liv og helse for den som knuser sier litt om hvor spesielt forhold noen har til dette, litt for spesielt etter min mening. Når folk går til det skritt å rane noen med pistol for å kapre en maskin har vi krysset en grense.

Jeg trengte å se denne videoen følte jeg. Landet litt.

Lenke til kommentar

Hadde de ødelagt mat eller medisiner som protest burde de heller ha gitt det til noen. Ingen "trenger" en Xbox 360. Hadde de gitt den til noen hadde det ikke vært noe budskap. Hva skulle det vært isåfall?

Hadde det derimot gått sport i det å knuse gadgets hadde det blitt patetisk.

Lenke til kommentar
Hadde de ødelagt mat eller medisiner som protest burde de heller ha gitt det til noen. Ingen "trenger" en Xbox 360. Hadde de gitt den til noen hadde det ikke vært noe budskap. Hva skulle det vært isåfall?

5204619[/snapback]

Sikkert noen sjukehus som hadde hatt nytte av den osv. Totalt unødvendig å skaffe seg en ting og ødelegge en bare for et budskap. Det er bedre ting de kunne ha brukt pengene på.

Og dette har liksom ikke utviklet seg til en "sport"? Hvorfor skal alle gjøre det med hver lansering av konsoller og gadgets da?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

5204619[/snapback]

Sikkert noen sjukehus som hadde hatt nytte av den osv. Totalt unødvendig å skaffe seg en ting og ødelegge en bare for et budskap. Det er bedre ting de kunne ha brukt pengene på.

Og dette har liksom ikke utviklet seg til en "sport"? Hvorfor skal alle gjøre det med hver lansering av konsoller og gadgets da?

5204635[/snapback]

Gjør "alle" det? Har ikke inntrykk av det. Det er alltid noen som gjør det, men det er ikke slik at nettet oversvømmes med filmer av folk som gjør det. Symbolikken ved å knuse et slikt "ikon" er sterk og det vekker følelser, nesten som en forestilling. Hvorfor knuste The Who sin rig på sine konserter? Kanskje de skulle gjort en større happening utav det, eller hadde det da blitt ennå mer patetisk?

Men jeg skal være ærlig å si at jeg skjønner hva du mener. Det kan virke idiotisk, og være idiotisk.

Lenke til kommentar
Gjør "alle" det? Har ikke inntrykk av det. Det er alltid noen som gjør det, men det er ikke slik at nettet oversvømmes med filmer av folk som gjør det. Symbolikken ved å knuse et slikt "ikon" er sterk og det vekker følelser, nesten som en forestilling. Hvorfor knuste The Who sin rig på sine konserter? Kanskje de skulle gjort en større happening utav det, eller hadde det da blitt ennå mer patetisk?

Men jeg skal være ærlig å si at jeg skjønner hva du mener. Det kan virke idiotisk, og være idiotisk.

5204774[/snapback]

Ikke alle, men du skjønner poenget mitt :)

Det er ikke pga. at jeg bryr meg om 360 at jeg poster, syns bare det er teit og unødvendig uansett hva folk knuser for "ingen grunn".

Lenke til kommentar
Hva kan man si? Alltid flott å se overhypede gadgets bli knust til fillebiter. Dog hadde det vært hakket bedre å se latterlige Sony's Playstation3 bli knust! :)

5204647[/snapback]

Er jo ett av de neste prosjektene det da ;) og den håper jeg de knuser skikkelig :p

Må innrømme det gjorde litt vondt å se den xboxen bli knust :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...