MacBain Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Opplever hakking i de fleste spill. Legger spesielt merke til det i introer som f.eks i quake4(men selsagt også i selve spillet). Ganske enkle sekvenser hakker som bare det. Uansett om jeg setter oppløsning til dårlig. Har forøvering ett XFX 7800 GTX, AMD Athlon 64 X2 4400, Asus A8N-SLI Premium samt 2G OSZ platinum minne. Det burde derfor ikke være noe i veien med hardware'en Selv i mindre krevende spill, som CSI2 hakker filmsekvensene. Har alt av siste drivere. Noen som har tips til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Spyware, virus og co da? Sikker på at ingen har lurt seg inn? =) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 kansje skjermkortet eller prosessoren blir for varm for da pleier det og hakke Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Sliter med det samme problemet selv. Jeg har en X800Pro og AMD X2 3800+. Prøv å sette affiniteten i spillet til 1 kjerne (affinitet settes i task-manager i windows). Det hjalp for meg iallefall. Target Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Hverken cpu eller skjermkortet blir for varmt. GPU ligger under 60 og CPU på 32 grader. Har nyinstallert XP, uten spyware :-) Har også prøvd å sette affiniteten, uten bedring. Selv skjermspareren hakker :-( Alt som går sakte over skjermen hakker. Lenke til kommentar
heier Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hmm..hvordan går jeg fram for å stille affiniteten? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Trykk ctrl-alt-delete inne i spillet, så du får fram taskmanger. Høyreklikk på riktig prosess (spill.exe) og velg set affinity. Fjern deretter ett av kryssene. Du kan også bruke ett program som f.eks Runfirst LAST NED HER Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Høres ut som chipsett drivere. Kjør 3dmark. Regner også med at siste Forceware er inne og at spillene er patchet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå