BeNeFit Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei Pcen starter, men det som skjer er at skjermen bare blinker (det lyset på skjermen som viser om den er på eller av) .... Hva kan problemet være ? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hos meg betyr det at pc'n ikke har kontakt med skjermen. Blir det samme som om man bare starter skjermen, og ikke pc'n. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) jepp...tror nok det ja. Kul signatur jaujau (samme som meg) Endret 25. november 2005 av sjur166 Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hmm, det samme har skjedd med meg, men det var først etter at pcèn ramlet ned cirka 5cm. Jeg har testa med forksjellige skjermer, og ingenting skjer. Kan skjermkortet ha blitt ødelagt? Eller noen andre deler inni dataen? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hmm, det samme har skjedd med meg, men det var først etter at pcèn ramlet ned cirka 5cm. Jeg har testa med forksjellige skjermer, og ingenting skjer. Kan skjermkortet ha blitt ødelagt? Eller noen andre deler inni dataen? 5206445[/snapback] Har du sjekket om strøm kontakten til skjermkorte har løsnet da du mistet den ? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sjekk rambrikkene dine, og se om de står skikkelig i. Er dette en nybygd pc som du tester for første gang, eller er det en pc som har fungert tidligere? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Sjekk rambrikkene dine, og se om de står skikkelig i. Er dette en nybygd pc som du tester for første gang, eller er det en pc som har fungert tidligere? 5206983[/snapback] Den er ny bygd.... Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da så....system specs? Det kan være hovedkortet som er kresen på rammen . Koble til et par høyttalere til maskinen og hør om det kommer en kjekk dame som sier "blabla failed to pass memory test". Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Da så....system specs? Det kan være hovedkortet som er kresen på rammen . Koble til et par høyttalere til maskinen og hør om det kommer en kjekk dame som sier "blabla failed to pass memory test". 5207104[/snapback] specs: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...54-43A94A4F5B98 ingen kjekk dame som snakker jeg vurderer og sende dette i retur.. Endret 25. november 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hmm...det hovedkortet der skal snakke i høyttalerene hvis det er noe galt ...hmm, hvis du ikke finner ut av det, er det nok best å snakke med komplett ja. Endret 25. november 2005 av -Codeman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå