henriksern Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 heisann! jeg har en taisol cgk760 og lurte på om den er veldig vanskelig å få av? og hvordan skal jeg få av den termal teipen og få satt på nanotherm eller arctic silver II ?? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hei Det jeg gjorde for å få av tapen var først å skrape den forsiktig av til jeg fikk av mesterparten. Så slipte jeg ribba med våtslipepapir til den ble blank og fin. Så var det på med arctic :smile: Enkelt og greit. Mvh Tom Erik Hattrem -- Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Ta noe flat hardplast f.eks. et cdcover og skrap bort teipen, eller fronten på en 5 1/4 brønn. Nanotherm er det som lønner seg på denne kjøleren så vidt jeg har forstått Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg bruker Arctic Silver II sammen med ckg760. Temp 37C idle (21C kasse temp) Athlon [email protected] 1.84V Brukbart det :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Det kan være litt vanskelig å få tatt av ribben fordi den er festet på alle tre stedene, men det går greit med en skrutrekker. Det var en fyr innom forumet som anbefalte nanotherm for alle aluminium og kobberkjølere fordi arctic silver skapte erosjon.. vet ikke om det stemmer. men testet nanotherm, og fikk samme temperatur som med arctic, men den var mye enklere å vaske av, og skal visst holde lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå