xepoel Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei jeg vil prøve å sette opp en IRCbot i linux, kjører Mandriva lurte på om dere hadde noen BOT programmer og anbefalle?! takk for svar =) Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Ikke at jeg kan det selv, men kan anbefale eggdrop... EDIT: http://www.eggheads.org/ Endret 24. november 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
xepoel Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 jeg tenkte på noe som ikke kostet penger jeg da =) Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Eggdrop skal være helt gratis.. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Som påpekt tidligere i denne tråden, er eggdrop gratis. Du kan f.eks benytte deg av følgende *guide*, forutsatt at du har tcl8.4-dev. Ellers må du henvise til location under installasjon. **** wget source.eggdrop1.6.17.tar.gz tar -xzf eggdrop1.6.17.tar.gz cd eggdrop1.6.17 ./configure && make && make install make config make make install cd .. cd eggdrop nano eggdrop.conf ./eggdrop -m eggdrop.conf **** DevianX Lenke til kommentar
mads Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 http://www.ramton.net/~espen/eggdrop/confgen/ hvis du trenger config hjelp Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Eggdropen er god den, ellers er Energymech også et greit alternativ. lykke til Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hvordan instalerer jeg det? Endret 27. november 2005 av aleks tho Lenke til kommentar
Twofish Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 DevianX skrev: Som påpekt tidligere i denne tråden, er eggdrop gratis. Du kan f.eks benytte deg av følgende *guide*, forutsatt at du har tcl8.4-dev. Ellers må du henvise til location under installasjon. **** wget source.eggdrop1.6.17.tar.gz tar -xzf eggdrop1.6.17.tar.gz cd eggdrop1.6.17 ./configure && make && make install make config make make install cd .. cd eggdrop nano eggdrop.conf ./eggdrop -m eggdrop.conf **** DevianX 5207341[/snapback] den funker dersom han har nano installert Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Stenges då emenfeltet er ikkje blitt endra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg