Ksungam Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har klart å rive ut den ene skruen som holder dørene på plass i skapet mitt (et fra skeidar), og tenkte jeg skulle fikse det. Det er sponplate (er 95% sikker) så det nytter ikke å bare skru inn skruen igjen, hullet er helt revet opp. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan fikse det lettest mulig? Jeg har trelim, går det ann å bare fylle hullet med trelim, la det tørke og skru skruen inn i limet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det tror jeg neppe vil helge... Du kan jo evt prøve og få nye hull i den greie du skrur gjennom til sponplata da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Finnes det noe sparkel for tre..? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Bland trelim og sagmugg/ sagflis. Dette kan du fylle i hullene, men du burde se om du klarer å bytte plassering på hengslene. Lenke til kommentar
czr Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Burde kanskje sette en plate over og bak som kan forsterke sponplata. Evt flytte hele hengslene litt opp og skru nye hull. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Flytt hele hengselen 5cm opp?! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Bland trelim og sagmugg/ sagflis. Dette kan du fylle i hullene, men du burde se om du klarer å bytte plassering på hengslene. 5203393[/snapback] Skal prøve å få til dette, det virket ganske smart. Men vet du hvor mye sagflis som må blandes i limet for at det skal funke? Flytt hele hengselen 5cm opp?! 5203412[/snapback] Om ikke det^^ funker, får jeg gjøre dette Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Men vet du hvor mye sagflis som må blandes i limet for at det skal funke? 5207411[/snapback] Nå har jeg mine tvil om dette vil funke, men du kan jo prøve. Det er ikke så nøye hvor mye du tar av hver, men pass på at det ikke blir for tørt. Klissete klump er perfekt konistens. Personlig ville jeg gått for noen gjennomgående skruer med stoppskive eller flytte hengslen oppover. Og neste gang: Kjøp kvalitet Endret 25. november 2005 av premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå