Gå til innhold

WinServer 2k3 Web Editi. grunnleggende hjelp..

nree

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lenge hatt lyst til og sette opp en skikkelig server bare for og teste liksom..

Jeg har nå fått Windows Server 2003 Web Edition (På engelsk(som gjør alt enda verre :p) av en venn som ikke hadde mer peiling en meg..

Jeg har instalert det, jeg har oppretta to brukere :wee: via noe web administrasjon jeg fikk til av ren flaks og satt opp Remote Administrator (tror jeg) så det funker vertfall..

Nå lurer jeg på..

1. Er det noen guider på Norsk (eller i verstefall Engelsk) om grunnleggende ting?
  2. Har lyst til og lage brukere utenom "WEB ADMIN" tingen, og konfiguere gruppen
    brukere til og ha IE, Microsoft Word og slike ting på start-menyen osv..
  3. Jeg vil vite mer om hva muligheter jeg har!

Hadde noen giddet og forklart dette slik at en nybegynner kunne forstå :)

Har så fryktelig lyst til og lære mer om dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Hadde noen giddet og forklart dette slik at en nybegynner kunne forstå

Du må nok bare lese selv. Det er det du lærer av og de fleste bøkene er på engelsk, så du får bare lære deg engelsk først...

Lenke til kommentar
Hadde noen giddet og forklart dette slik at en nybegynner kunne forstå

Du må nok bare lese selv. Det er det du lærer av og de fleste bøkene er på engelsk, så du får bare lære deg engelsk først...

5205705[/snapback]

Hehe, kan det meste innen engelsk, det er bare det at innen data engelsk er det så mangen ord

som er vanskelige å forstå.

Lenke til kommentar
Det beste tipset er vel bare å prøve og feile prinsippet. Har aldri lært noe på skolen om akkurat det, men du bruker ikke lang tid på å lære seg hvordan du skal gjøre det hvis du tør å prøve.

5241608[/snapback]

Jeg tørr og prøve, og det er på den måten jeg har lært meg omtrendt all kunskap om data jeg kan i dag..

Det eneste problemet er at jeg ikke finner frem i det hele tatt i Windows 2003 server ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...