opticus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20340 Her lest endel både her og der og lurer på om dette er vettig sammensatt? -Kabinettet er ikke oppe til diskusjon, jeg digger utseende på det. -Trenger ikke si at Maxtor DiamondMax 9 lager både varme og støy, men dette er ikke 9, dette er 10, vil derfor bare ha tilbakemeldinger fra folk som faktisk har noen erfaring med denne, ikke bare fra DiamondMax 9 serien. -Jeg trenger ikke skjerm, tast eller mus. -Hovedkort er jeg usikker på, men jeg har alltid ment det burde være noe fett i grunnen på en pc, og dette kortet ser ut til å være fett -PSU kan godt byttes hvis noen har noen god grunn for dette -RAM er det vel ikke noe vondt å si om? -DVD spiller/brenner er hvit på bilde, men skal selvfølgelig ha svart -Skjermkort, jeg har ikke peiling på skjermkort, kom med det dere har, dette kortet har jeg hørt at støyer, men skal jo sette på en zalman kjøler, så støy burde bli senket til et akseptabelt nivå med dette. Viktig med pc: -LITE støy -God multitaskingsevne pga mye applikasjoner oppe på en gang, derfor x2 cpu -God ytelse i nyere spill generelt Lite viktig: -Lagringsplass -Overklokkings egenskaper EDIT: pris burde ligge rundt der den er nå, dvs ca 14'500 Endret 24. november 2005 av opticus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du trenger ikke SLI32 versjonen av Asus hovedkortet, dette er en pur skrytefaktor og har ingen praktisk effekt. Men sørg for å få ett av Asus sine HK med passiv kjøling på Northbridge da (er usikker på om det er 32SLI som har det eller ikke) ellers kan jeg si at jeg har omtrent samme oppsett selv og kan si at det FUNKER...skjermkortet er ikke støyene, ikke sjenerende iallefall i mine øyne (men så hadde jeg en mini-katrina av en PC før da) Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Det er resten av kortet som er interresant for meg, det er jo et fett kort om man ikke trenger SLI også? Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å bruke SLI. Kan godt ta et annet hovedkort, men hvilket da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 jeg tenkte primært på ett av asus kortene som ikke nødvendigvis har 32SLI... men ved nærmere ettersyn så ser det ut som det bare er 32 lane SLI utgaven som har passiv kjøling på North bridge. Da tror jeg nesten det er værd å betale ~500kr ekstra for det kortet alikevell Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har dette hovedkortet og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har dette hovedkortet og er meget fornøyd. 5203194[/snapback] Har lagt merke til at svært mange er fornøyd med a8n serien, vil ikke har en eneste vifte mer enn nødvendig, det er derfor jeg har valgt denne modellen, jeg vet det er en lillebror også som har dette, men synes dette a8n32 kortet ser ut til å være kort som vil bli som p4c800-e deluxe kortet til 478 socket - en skikkelig slager. Var forresten svært fornøyd med mitt p4c800-e deluxe og stoler på at asus leverer. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 jeg tenkte primært på ett av asus kortene som ikke nødvendigvis har 32SLI... men ved nærmere ettersyn så ser det ut som det bare er 32 lane SLI utgaven som har passiv kjøling på North bridge. Da tror jeg nesten det er værd å betale ~500kr ekstra for det kortet alikevell 5203151[/snapback] ja, ikkesant! det er det jeg også tenkte.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 hvis ingen har noe mer å si så går jeg for denne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå