Kannath Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Heisann, tenkte å lage en av de skrytetrådene det er en del av her, og denne går til Gamezone.no Bestilt 360 derifra og jeg har opplevd at de har vært veldig flinke og hjelpsomme på email, hadde dessuten noen spørsmål om forskjellige ting jeg lurte på som jeg sendte via mail. fikk for en times tid siden en tlf fra gamezone der de svarte på alt jeg lurte på og var veldig hjelpsomme. Synes dette var veldig bra gjort, første gang jeg har fått så god kundeservice over netthandel så tenkte å skryte de litt. Vet ikke åssen levering osv er altså. edit: Jo, det gjør jeg jo. Har bestilt San Andreas og det fikk jeg på release dagen Endret 25. november 2005 av Kannath Lenke til kommentar
Jonny125 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jupp... det er den mest seriøse spill butikken på hele sørlandet....De har faktisk natt åpent..når et nytt pop. spill kommer ut.......Eller når X-box kommer så må man stille seg i kø. de er først ute med det nyeste... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Har aldri handlet i butikken deres fordi jeg bor i Drøbak men åpner de butikk i nærheten som f.eks. Oslo så tar jeg meg en tur dit når jeg skal ha noe. gode priser og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå