Gå til innhold

Nedlasting av tv-serier.(Lost)


Laster du ned Lost?  

509 stemmer

  1. 1. Laster du ned Lost?

    • Ja
      302
    • Nei, ser serien på TVNorge
      102
    • Nei, ser serien på annen kanal enn TVNorge
      6
    • Både laster ned og ser den på TVNorge
      84
    • Laster ikke ned, men får episodene av en annen som laster ned
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ser sammen med to kompiser, og vi har en fast greie der vi lager mat og ser på Lost :) Det er så koselig at jeg ikke har lyst til å ødelegge med å laste ned og se fremover...

Lenke til kommentar

En warezundersøkelse? Vi har ikke lov å prate om at vi laster ned, men det er helt greit at vi stemmer her?

Hvis vi skal følge regelverket her i forumet til punkt og prikke, så må det altså tas utgangspunkt i at de som snakker om Lost-episoder som ikke er sendt i Norge faktisk sitter og ser dem på ABC i USA.

Lenke til kommentar

Hvis denne 'undersøkelsen' er representativ så viser den jo helt klart at TV-selskapene ikke farer med tull når de hevder at nedlastning ac TV-serier fører til tapte reklameinntekter (som igjen brukes til å kjøpe innhold, som igjen er avhengig av at noen kjøper innholdet for i det hele tatt å lage noe...)

Lenke til kommentar

Laster ned alt av tv serier jeg ser, selvfølgelig også Lost, ellers hadde jeg aldri hatt muligheten til å følge med på en eneste serie (pga jobb). Fordelen er at man kan få sett skikkelig "kvalitetssøppel" som Everwood som ikke går i Norge :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...