Gå til innhold

Nedlasting av tv-serier.(Lost)

Laster du ned Lost?  

509 stemmer

1. 1. Laster du ned Lost?

• Ja
      302
    • Nei, ser serien på TVNorge
      102
    • Nei, ser serien på annen kanal enn TVNorge
      6
    • Både laster ned og ser den på TVNorge
      84
    • Laster ikke ned, men får episodene av en annen som laster ned
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå gir denne pollen et litt feil bilde. Du glemte ett alternativ..

"hadde du sett på lost, om det bare var tilgjengelig på TV?" For det hadde ikke jeg.

5303611[/snapback]

Kan nok stemme det, men er nok litt i seneste laget nå :)

Men er noe å ta til etteretning.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg ser sammen med to kompiser, og vi har en fast greie der vi lager mat og ser på Lost :) Det er så koselig at jeg ikke har lyst til å ødelegge med å laste ned og se fremover...

Lenke til kommentar

En warezundersøkelse? Vi har ikke lov å prate om at vi laster ned, men det er helt greit at vi stemmer her?

Hvis vi skal følge regelverket her i forumet til punkt og prikke, så må det altså tas utgangspunkt i at de som snakker om Lost-episoder som ikke er sendt i Norge faktisk sitter og ser dem på ABC i USA.

Lenke til kommentar

Hvis denne 'undersøkelsen' er representativ så viser den jo helt klart at TV-selskapene ikke farer med tull når de hevder at nedlastning ac TV-serier fører til tapte reklameinntekter (som igjen brukes til å kjøpe innhold, som igjen er avhengig av at noen kjøper innholdet for i det hele tatt å lage noe...)

Lenke til kommentar

Det har sikkert blitt sagt tidligere i tråden, men jeg orker ikke å lese 4 sider.

Resultatene fra denne pollen er nok ikke representativt for resten av landet, ettersom svært mange medlemene bruker mye tid på data og sikkert laster så det suser. :)

Lenke til kommentar

Laster ned alt av tv serier jeg ser, selvfølgelig også Lost, ellers hadde jeg aldri hatt muligheten til å følge med på en eneste serie (pga jobb). Fordelen er at man kan få sett skikkelig "kvalitetssøppel" som Everwood som ikke går i Norge :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...