Gå til innhold

Nedlasting av tv-serier.(Lost)

Laster du ned Lost?  

509 stemmer

1. 1. Laster du ned Lost?

• Ja
      302
    • Nei, ser serien på TVNorge
      102
    • Nei, ser serien på annen kanal enn TVNorge
      6
    • Både laster ned og ser den på TVNorge
      84
    • Laster ikke ned, men får episodene av en annen som laster ned
      15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Laster ned, kjekt å vite hva som skjer før "alle" andre. Dessuten laster jeg ned mye rart, så hvorfor ikke lost :p Og da kan jeg og se det når jeg vil, veldig viktig..

5203371[/snapback]

På den andre siden, så står jo tv'n på uansett da de andre i huset her ser på TVNorge når det passer for dem..

Lenke til kommentar

Jeg ser aldri på tv. Jeg laster ned det jeg vil se på og ser på det når det passer meg. En av grunnene til at jeg ikke ser på tv er at tvn alltid pleier å være opptatt med at noen andre ser på noe. Og den andre grunnen er at jeg jobber 10 timer daglig og får ikke mye tid til å se alt som er å se på tv. Derfor laster jeg ned.

Lenke til kommentar
på sesong 1, hva er riktig str. på episode 19? 700mb eller 350mb? (alle andre er på 350, men noen episode 19 er på 700 og noen er på 350 :S

(ps: Ser de på tv)

5298719[/snapback]

Er ikke noen riktig størrelse. Den med 700 mb har nok bedre kvalitet på bilde( høyere oppløsning) og bedre lyd. Eneste forskjellen.

Lenke til kommentar
Laster ned, kjekt å vite hva som skjer før "alle" andre. Dessuten laster jeg ned mye rart, så hvorfor ikke lost :p Og da kan jeg og se det når jeg vil, veldig viktig..

5203371[/snapback]

jeg er ikke enig, quota feil :p

Jeg er enig med de som ser på tvnorge...

da har jeg noe å glede meg til på onsdagen :D

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...