lo0ser Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Tatt med Canon A85 - Etterbehandlet i PSP9 - Økt farge nivå. .rolf. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 fine fargevalg på bildet. og motivet er svært tøft. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 liker slike bilder jeg.... Alt er rent å mange detaljer....... Bladet til venstre virker litt ute av fokus på venstre siden å litt mørkt i forhod, men ikke stort å gjøre med... Bare bøyd deg ned å knipset eller har du jobbet litt med innstillinger å lys rundt det.? Lenke til kommentar
lo0ser Skrevet 25. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 liker slike bilder jeg.... Alt er rent å mange detaljer....... Bladet til venstre virker litt ute av fokus på venstre siden å litt mørkt i forhod, men ikke stort å gjøre med... Bare bøyd deg ned å knipset eller har du jobbet litt med innstillinger å lys rundt det.? 5204344[/snapback] Brukte litt tid på det motive - tror jeg tok rundt 15 bilder før jeg ble fornøyd med dette og et par til. Har brukt vann på flaske for å få den bakere isen "renere" enn den i forgrunnen. .rolf. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 25. november 2005 Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 I stedet for å komme trekkende med mange ting du kunne ha gjort og ikke gjort, og ellers teknisk pirk, så skal jeg på dette bildet bare si; Meget bra bilde! Likte dette godt. Du får ha meg unnskyldt, men jeg må haste videre til de andre hundreogørten bildene dine... Lenke til kommentar
lo0ser Skrevet 25. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 I stedet for å komme trekkende med mange ting du kunne ha gjort og ikke gjort, og ellers teknisk pirk, så skal jeg på dette bildet bare si; Meget bra bilde! Likte dette godt. Du får ha meg unnskyldt, men jeg må haste videre til de andre hundreogørten bildene dine... 5205376[/snapback] Takk takk Gøy å høre vettø! Er ikke alle bildene jeg er 100% fornøyd med sjøl - men det er det at alle vennene mine sier "åååhh så flink - åååhh så fint" - men det er jo fordi dem ikke har noe profesjonelle øyne eller hva skal si hehe.. Neida men .. Greit å få litt kritikk så man kan bli flinkere vettø. .rolf. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Kult bilde. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Hei du lo0ser. Jeg ser du er en ivrig fotograf, og poster mye. Men kan du ikke prøve å legge flere bilder i en tråd? Det blir veldig mange tråder hvis du skal ha en tråd per bilde. Bildene dine er forresten fine. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Han postet først alle bildene i en tråd som du finner lengre ned, så ble han bett om å poste alle bildene i hver sin post slik som det er nå, å nå blir han bet om å gjøre det anderledes igjen... Stakkars mann........... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Ok. Det skal ikke være lett. Ja, du får bestemme selv. Men som sagt, fine bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå