sticky Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Prøver å bruke msn messenger til å snakke, filoverføring, og remote desktop.. men vil ei... Har disablet firewall'n på nethopia routeren og prøvd msn proxy.. funker dårlig... Hadde liksom vært fint å fått dette til å funke.. Noen som har vært borti lignende problemer.. å kunne hjelp meg hadde dette vært fint. Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Filsending o.l med MSM fungerer visst dårlig med NGT. Jeg får det ikke til selv. Har noen en løsning så si i fra. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Du må åpne portene i NAT også da.. Hjelper ikke bare å disable firewallen... Lenke til kommentar
sticky Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 nat ja... hehehe hvordan, hvor og hva :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 du kan ikke sende filer i det heletatt med NGT. Da må du først få fast ip. (finner mer om det på nextgentel.no) Hjelper ikke med NAT'ing heller... punktumm! Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Vel, jeg har NTG, og sender filer som bare juling. Åpne noen porter så går greit. JEg har også netopia router.Det skal ligge en guide en eller annen plass. Emnet har vært opp tidligere så hvis dere søker litt finner dere en guide. -Zachzi Lenke til kommentar
sticky Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Har fått fast ip... og takker foresten for alle svar... hm... dett er knot :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå