King Saul Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hei! Jeg holder på å lage et CMPS (Content Managing and Portal System) til bruk på hjemmesider. Det går under kodenavnet WebNuke, men noe navn er ikke garantert ennå. Vitsen med dette systemet, og grunnen til at jeg sitter og sliter med det, er at hvis du vil lage en side, men ikke vil ha masse html-dokumenter som flyter, kan du bruke dette! Det organiserer brukere, nyhetsartikler, og bilder. Det har også ranger på artiklene. Det er laget i php, og krever i skrivende stund en rimelig oppdatert php-server, fordi jeg tror at alle servere kommer til å være sånn når det lanseres. Det krever: * PHP 5.0.x eller mer * MySQL 4.0.4 eller mer (gjerne MySQL 5 ) Det bruker den forbedrede MySQL-tilkoblingen, mysqli. Skal legge til MySQL-støtte hvis det ønskes Systemet er ganske enkelt å endre så det passer deg, det har skin-støtte, men du må kunne html/css. Fordel å kunne litt php. Kommer tilbake med mer info senere! MVH, Knut p.s Kommenter det gjerne på min epost, [email protected] p.s 2 Har ikke noe imot å få med et par stykker på laget, gjerne en designer/flash-programmør Endret 24. november 2005 av JokeAss Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Vel, jeg sa jo at vitsen var å organisere en side Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vel, dette virket mer som reklame for systemet ditt. Og forumet er ikke en markedsplass... Ser ikke at du vil ha kritikk på noe, eller lurer på noe...? Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Egentlig var det for å få litt tilbakemelding, opplyse folk, og høre om noen ville bidra. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kan gjerne teste det når dere er ferdig med det da Lenke til kommentar
0lav Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg kan også teste det hvis du vil.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg skriver meg gjerne opp på beta-lista Kjører XP med IIS, PHP5 og MySQL5 Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Gjerne! Det testes primært på Win XP/Apache 2 med php/mysql 5, men skal også testes på linux (RedHat eller OWL)/apache 2. Fint å se hvordan det oppfører seg på IIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå