lo0ser Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tatt med Canon A85 - Etterbehandlet i PSP9 - Beskjært, lagt på rammen, økt farge nivået og tilslutt softness focus .rolf. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 det er en ting eg ikkje liker med dette bildet, greier ikkje å forklare det. men det blei på en måt efor masse blåser på høgre side (ser du liker høgre side ganske godt) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Focuset mitt kom liksom på den kvite delen midt i bildet. Skulle vel gjerne sett forskjell på vatn og himmelen. Ellers så var det veldig blurry enkelte plasser. Ramma likte eg heller ikkje so veldig godt. Tok på en måte vekk focuset fra det som var motivet i bildet. Ellers så var det eit spennande perspektiv Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Absolutt helt enig med Kaksa. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Enig med overstående, nesten så jeg tror du har etterbehandlet dette bildet litt for mye... Tror originalen er finere, for motivet er kjempefint, synes i motsetning til de andre at bildet ikke er rotete, eller har noe som stjeler fokus... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det var liksom så fint med de røde ballene langs den brune båten, men så plutselig kommer det masse virr varr baki der som ødelegger stemningen. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 jeg synes bildet ble litt forstyrra av den ramma rundt der.. er også enig med dere andre... skulle gjerne sett skyende i stede for den hvite bakrunden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå