Torjus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei, i det siste har jeg begynt å lure på datamaskinen min faktisk øddelegger skjermkort... Jeg kjøpte et XFX 6600gt 128mb og det ble svekket etter en stund, fps gikk ned 4 ganger og kunne ikke se film, pga da fryste pcn seg. Jeg fikk nytt på garantien og samme problemet oppstod. Har testet begge skjermkortene i en annen maskin og samme problemet der. Nå låner jeg et skjermkort som virket helt til nå. Nå, hvis jeg går inn i et krevende spill så kommer masse rare gule streker og bokser og så får jeg blåskjerm. Kan det være at maskinen min øddelegger skjermkort? Er det mulig? Skjønner ingenting her jeg nå... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kan det være at pcen din, eller rettere sagt strømforsyningen din kjører inn for høy spenning på skjermkortet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Tvilsomt. Det har jo virket før... Men nå virker ikke skjermkortet i det hele tatt.... eller det virker, men det komme bare masse streker og flimring med en gang jeg starter pcn Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Det skjermkortet som jeg lånte var også defekt fant jeg ut av. Skjermkort viften virket så vidt. Men de 2 forrige skjermkortene, kan de har blitt ødelagt av selve maskinen? Er det mulig? Endret 25. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hadde samme problem som deg på en av mine maskiner, der viste det seg å være en defekt rambrikke som hadde skylden... Vet ikke om det samme gjelder for deg. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Edit: Dobbelpost. Denne kan slettes. Endret 25. november 2005 av kjellml Lenke til kommentar
marthaaa Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 ein venn av meg hadde d samma.... det var viften paa skjermkorte saa isje funka,, saa skjermkort "brant" halveis els, saa naa har han masse prikker og ""matrix" greier paa skjermen naar han se film eller naar han spele naage spel som: wow, bf2, osv... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Ok, men jeg fikk ihvertfall bekreftet nå for noen timer siden at det er skjermkortet som er defekt. Fikk lånt et skjermkort som virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå