Gå til innhold

Nokia N70 Problemer


Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig lei av nokia N70 er bare problemer med den, den skrur seg av, låser seg.

 

Og det dritt programmet som følger med for å koble dritten til pc-en funker ikke

 

Kommer opp at telefonen blir koblet til pc-en men når jeg prøver å bruke file manager, transfer music eller noe annet får jeg en feil melding som sier:

 

The operation could not be completed

 

Se vedlegg for bilde.

 

 

noen som vet hva som er feil? :cry:

 

 

har prøvd å installere hele windows på nytt da funket det en liten stund å så funket det ikke lengre,

har prøvd med både kabel og bluetooth

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg skikkelig lei av nokia N70 er bare problemer med den, den skrur seg av, låser seg.

 

Og det dritt programmet som følger med for å koble dritten til pc-en funker ikke

 

Kommer opp at telefonen blir koblet til pc-en men når jeg prøver å bruke file manager, transfer music eller noe annet får jeg en feil melding som sier:

 

The operation could not be completed

 

Se vedlegg for bilde.

 

 

noen som vet hva som er feil? :cry:

 

 

har prøvd å installere hele windows på nytt da funket det en liten stund å så funket det ikke lengre,

har prøvd med både kabel og bluetooth

 

 

5202459[/snapback]

 

 

Prøv å restarte N70, det hender at blåtann på mobilen "tuller" med tilkobling til pc. Spesiellt dersom samme usb plugg, eller BT forbindelse har vært brukt til noe annet i mellomtiden..

Lenke til kommentar

Merkelig!! :hmm: Det har ikke skjedd med meg. Men da tror jeg no at du burde gå til den butikken som du kjøpte den i og fortell dem problemet.

Kanskje de ser på mobilen eller kanskje de tar den inn og sender den kanskje tilbake der den kom fra og da for du kanskje en mobil eller

samme etter at nokia har sjekket den og fiksa den.

 

Jeg kan ikke garantere at du får en ny mobil men prøv ihvertfall, det kan gå. :)

Lenke til kommentar

Hm - høres rart ut ja.. Vedr. tilkoblingsproblemene med PC'en - prøv å bruke en annen USB-port. Telefonen vil bli "funnet" på nytt igjen og sjekk om du får koblet til den da.

 

Jeg har hatt min N70 i ca. en måned nå, uten noen slike problemer. Bruker den flittig som modem på laptop for internett-tilgang "på veien".

 

Hvilken firmware-versjon kjører du? (*#0000#) Jeg har:

 

V 2.0536.0.2

12-09-05

RM-84

 

Jeg -tror- dette er en av de første modellene som kom til norge.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...