voluz Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei! Har funnet en fin 2000-modell Audi A4 1.8T Quattro. Den har det meste av utstyr, men mangler EN ting - nemlig kjørecomputer (og de to ekstra måleinstrumentene for henholdsvis oljetemp. og batterispenning ved siden av speedometer/turteller). Lurer på om det er mulig å ettermontere kjørecomputer/bytte ut "panelet" hvor skivene/LCD'n er? Pris og muligheter? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 På det der spørsmålet, ville jeg ringt verkstedet eller noe i den duren i AUDI norge og fått hørt pris og arbeid. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Hm... må visst det ja kanskje, ser det ut til... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Du kan jo gjøre det på en annen måte, ved å montere instrumenter i a-stolpen som inneholder batterispenning og oljetemp. Ser ganske stilig ut om det gjøres skikkelig.. Litt jobb er det, men sikkert lettere enn å montere det i dashbordet.. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Da har jeg fått svar fra Møller ang. ettermontering av kjørecomputer. Det ER mulig, men gjøres bare på et Audi-verksted i Oslo. De har fått forespørsel om å ettermontere 2-3 ganger (skjer ikke akkurat ofte med andre ord). Alle kabler må strekkes og panelet med speedometer/turteller etc. må byttes ut med et panel som har computer selvsagt. Alt inkludert: 24 900 kroner. Jeg står over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå