the_illll Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 skal ha coolermaster stacker. står at det støtter 2x psu men åssen funker det? åssen kobler man det? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 To strømforsyninger sammen Lenke til kommentar
the_illll Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 To strømforsyninger sammen 5202411[/snapback] sorry moltrez men den ble jeg lite klok på. fikk med meg at du ikke fikk garanti lenger og at hvis du er treig i nøtte kan du dø..... kunne du tatt deg bryet ved å forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du bruker kun den medfølgende dual psu adapter kabelen. Ingen modding nødvendig. To PSUer koples da mot hovedkortet , og kabinettes on knapp starter da begge samtidig. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Du trenger ikke åpne strømforsyningen(e). Du kobler bare grønn fra ATX kontaktene sammen, og svart fra ATX kontaktene sammen. Er jo godt nok forklart i bildet synes nå jeg da. Du kan jo se i sticky i PSU og Elektronikk hvordan man jumpstarter en PSU. Du bruker samme kablene som når du skal kjøre dual system PSU. Edit: Det finnes en enklere løsning ja Endret 24. november 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
the_illll Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 brukte psu calculatoren og fant ut at jeg ikke trengte så mye watt så det blir ikke mer en 1 psu til å begynne med. men når det begynner å bli fullt og jeg føler for å pynte opp litt osv så vet jeg åssen jeg setter på en til;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå