Xtasy Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har et lite (nesten ikke noe) problem i Counter-Strike.... Jeg bruker skins og når jeg joiner en server venter jeg og da det skal stå Initialzing and Downloading får jeg disconnected :sad: Jeg prøver igjen og da går det?? Hva er feil__? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 hvilken feilmelding får du når du ikke kommer inn første gangen da? Lenke til kommentar
Xtasy Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 "Could not connect to game server. Reason: Could not complete connection attempt" Det står der :razz: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 få deg mere ram. pc har du? Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har fått den feilmld. ofte prøv å connect igjen, kan funke. kan være at serveren er full eller no.. eller nettop har hatt mapchange. ps "full"= drukket mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå