the animal Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 god kveld husker for en tja 5 mnder tilbake så var det noen som postet bilder og en link til noen som solgte hifi stack kabbiser til xbox. sånne stil rene svarte kabbiser. men saken er at jeg ikke finner det igjen, så da lurte jeg på om noen husker det eller vet om noen andre som selger noe i nærheten. takker for alle svar. å måtte de som klager brenne i kjelleren min(helve**e) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 http://chipzone.com/shop/showdetl.cfm?&DID...ID=307&CATID=16 Bare og søke på Xbox shell. Og xbox color shell. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 tenke meg noe mer i denne duren Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Link til det kabinettet da? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 det er det som er problemet det er ikke noe mer av det. finner ikke noe om det lengre. derfor ser jeg etter lignende. om noen vet om noe Lenke til kommentar
the animal Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 dere får bare leve med det BUMP seriøst er det ingen som vet om noen sånne kabbiser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 vet at BESTPLAYER hadde noen kabbiser som var i den duren, for noen måneder tilbake vet ikke om de har de enda... vet heller ikke om du er villig til og betale frakta fra tyskland... ellers så kan du jo prøve forumene på xbox-scene, garantert at du får svar... xbox-scene Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://shop.bestplayer.de/product_info.php?pID=43003 Den du leter etter Men det er dyrt med frakt derfra, pluss at den er dyr....;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå