Mendel Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har Skinning/Enchanting og syntes det passer bra ^^ Tjener ganske fett på de to. Enchanting er lønnsomt om en selger pulveret på AH, er alltid noen som kjøper og det hjelper på å kunne enchante seg selv med de beste enchantene. Ja enchanting er en dyr profession, men er verd det syntes jeg. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death? 5241222[/snapback] Jeg er hunter med cabler, fungerer som combat resser i MC/bwl/ony 5253291[/snapback] combat resser? dvs. at du resser i kampen? jumper cables funker da ikke i combat? 5254008[/snapback] Han tar sikkert feign death og så bruker han kablene EDIT: Bah, Damn you Psilocybe Endret 5. desember 2005 av holst84 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jeg synes det er for få hunters som tenker på å ta engineering, Hunters med engi er Imba! goblin jumber cables and fain death? 5241222[/snapback] Jeg er hunter med cabler, fungerer som combat resser i MC/bwl/ony 5253291[/snapback] combat resser? dvs. at du resser i kampen? jumper cables funker da ikke i combat? 5254008[/snapback] Han tar sikkert feign death og så bruker han kablene EDIT: Bah, Damn you Psilocybe 5254034[/snapback] ah, kk, skjønner nå Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har også Leatherworking og Skinning (Dragonscale Leatherworking). Det som er kjekkt da er at man kan crafte Black Dragonscale Armor, som passer utmerket for huntere. http://www.thottbot.com/?set=489 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå