the animal Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 god kveld husker for en tja 5 mnder tilbake så var det noen som postet bilder og en link til noen som solgte hifi stack kabbiser til xbox. sånne stil rene svarte kabbiser. men saken er at jeg ikke finner det igjen, så da lurte jeg på om noen husker det eller vet om noen andre som selger noe i nærheten. takker for alle svar. å måtte de som klager brenne i kjelleren min(helve**e) Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er sikkert snublefot sin tråd du tenker på. Jeg ga opp å finne et, så jeg bygde Xboxen over i et CD-spiller kabinett. Har en worklog på det. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er sikkert snublefot sin tråd du tenker på. Jeg ga opp å finne et, så jeg bygde Xboxen over i et CD-spiller kabinett. Har en worklog på det. 5202285[/snapback] Link? Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?s=&act=Search&mode=adv&f= Lenke til kommentar
the animal Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) fant bilet i tråden til snublefot ja monteringa men stedet som solgte var borte om noen vet om noe lignende så hadde det hvert fett OFF-TOPIC snole jeg må bare si at det med 13 min på en grandiosa er feil. den perfekte grandiosanen er på 5 min. i en herde om på 1200 grader. stekt på et gammalt stål gitter. i en ovn på sande videregående skole. i VK1 sitt verksted. Endret 24. november 2005 av the animal Lenke til kommentar
the animal Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 dere får bare leve med det BUMP seriøst er det ingen som vet om noen sånne kabbiser Lenke til kommentar
snole Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Du får gjøre som meg. Få tak i en gammel cd-spiller i rett design og modd..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå